| کد خبر: 177950 |

◄ بررسی همایش فرصت های سرمایه گذاری ریلی

برگزاری این همایش با هدف جذب سرمایه گذار خارجی برای بهبود زیرساخت های حوزه حمل و نقل ریلی مفید و تاثیرگذار است.

تین نیوز

رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: برگزاری این همایش با هدف جذب سرمایه گذار خارجی برای بهبود زیرساخت های حوزه حمل و نقل ریلی مفید و تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛رضا کامی با بیان اینکه برای برگزاری چنین همایش هایی باید برنامه ریزی های دقیق داشت ادامه داد: امروز یکی از نیازهای جدی صنعت حمل و نقل ریلی بهبود سرعت حمل کالا است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از این نیاز با توسعه ناوگان میسر می شود ادامه داد: بخشی از این نیاز نیز با بهبود ساختارها میسر می شود و مدیران باید به صورت جدی آن را دنبال کنند. 
کامی تاکید کرد: در همایش آذرماه باید به صورت منسجم مسائل صنعت حمل و نقل ریلی را بررسی و واکاوی کرد. 
رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه این سال ها حضور بخش خصوصی تا حدودی کمک کننده بوده است ادامه داد: برای رسیدن به استانداردهای جهانی باید تلاش کرد و برنامه ریزی مدت دار داشت. 
کامی با بیان اینکه امروزه بخش حمل و نقل در اقتصاد نقش بسیار تاثیرگذاری دارد گفت: اگر نتوانیم این بخش از صنعت را ارتقا دهیم توسعه در بخش های دیگر اقتصادی نیز به چشم نمی آید. 
رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی می تواند باشد. 
گفتنی است نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در صنعت حمل و نقل ریلی ۱۱ آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

منبع: سايت خبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.