◄ اجرای سینی دوار در راهآهن مهاباد-ارومیه رکورد زد
سرپرست اداره کل ساخت روسازی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل ویژگیهای پروژه ریلی مهاباد-ارومیه را تشریح کرد.
سرپرست ادارهکل ساخت روسازی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل ویژگیهای پروژه ریلی مهاباد-ارومیه را تشریح کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی صیدگر گفت: اجرا و نصب سینی دوار با قطر ۳۰ متر و ظرفیت لکوموتیو ۲۵۰ تن در پروژه ریلی مهاباد-ارومیه در کمتر از سه ماه یک رکورد جدید است.
او افزود: سینی دوار با هدف ایجاد قابلیت چرخش و تغییر جهت لکوموتیو با سرعت ۰.۸ دور بر دقیقه نصب شد که قابلیت ارتقا و بهروزرسانی دارد.
این مقام مسئول در ادامه گفت: ریلگذاری در عملیات روسازی راهآهن مهاباد-ارومیه شامل ۹۷ کیلومتر در مسیر و ۱۳ کیلومتر در قالب خطوط ایستگاهی است.
صیدگر گفت: برای این حجم از ریلگذاری بیش از ۱۳ هزار تن ریل با پروفیل ۶۰E۱ و گرید R۲۶۰ مصرف شده است.
او افزود: در عملیات روسازی راهآهن مهاباد-ارومیه ۱۸۳ هزار عدد تراورس بتنی، ۳۶۵ هزار پابند، ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بالاست، ۴۰ دستگاه سوزن نیز استفاده شده است.
سرپرست ادارهکل ساخت روسازی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل گفت: در فاز اول سیستم ارتباطات، کابلگذاری فیبر نوری به طول ۹۵ کیلومتر، ۵ دستگاه دکل مخابراتی خود ایستا و ۵ دستگاه بیسیم ثابت ایستگاهی نصب شده است.
صیدگر ادامه داد: اگرچه درمجموع اعتباری بالغبر ۱۲۰ میلیارد تومان برای انجام عملیات روسازی خط هزینه شده است اما ارزش سرمایهگذاری انجامشده در صورت محاسبه بهروز بیش از ۲ برابر خواهد بود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.