| کد خبر: 171666 |

◄ بازسازی روزانه مسیر بافق- کرمان

روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ متر از مسیر بافق کرمان بازسازی می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان امسال ۶۰‌کیلومتر از این مسیر بهسازی می‌شود.

تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن کرمان با اشاره به این‌که از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۴۹۱ هزار و ۲۶۰‌تن بار در راه‌آهن کرمان حمل شده است که در مقایسه با سال ۹۶ از رشد ۶۵‌درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا فیروزکوهی با اشاره به این‌که از ابتدای سال تاکنون میزان تناژ تخلیه راه‌آهن کرمان ۳۰۶‌هزار و ۳۲۴‌تن بار بوده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

فیروزکوهی، بابیان این‌که تن کیلومتر مرزی نیز ۱۶۶ میلیون و ۵۶۳ هزار بوده، اضافه کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۶۶‌درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۹‌درصدی جابه‌جایی مسافر

مدیرکل راه‌آهن کرمان در ادامه بابیان این‌که این اداره‌کل در بخش جابه‌جایی مسافر در سه ماهه نخست امسال رشد ۹‌درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: مجموع ورودی و خروجی مسافر در این مدت ۲۴۵ هزار و ۶۰۷ نفر بوده است.

وی هم‌چنین از اتمام پروژه نصب دوربین‌های مداربسته خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه یک‌میلیارد تومان بوده که طی آن ۹۳‌دستگاه دوربین نصب‌شده است.

فیروزکوهی بابیان این‌که ۳۰‌دستگاه دوربین در سال ۹۵، ۵۱ دستگاه دوربین در سال ۹۶ و ۱۲ دستگاه دوربین در چهار‌ماهه اول سال ۹۷‌نصب‌شده است، تصریح کرد: کل این قرارداد با نصب دوربین‌ها در سال ۹۷ خاتمه یافت.

به گفته مدیرکل راه‌آهن کرمان، این اداره‌کل امسال در بخش خط حدود چهار کیلومتر بازسازی انجام داده و کل بازسازی انجام‌گرفته در این بخش در سال گذشته، ۱۶ کیلومتر بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.