| کد خبر: 166026 |

◄ دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه های ریلی

عضو هیات مدیره راه آهن به تامین سهم دولت در اجرای پروژه های ریلی از صندوق توسعه ملی اشاره کرد و از سرمایه گذاران خواست تا در طرح های ریلی کشور مشارکت کنند.

تین نیوز

عضو هیات مدیره راه آهن به تامین سهم دولت در اجرای پروژه های ریلی از صندوق توسعه ملی اشاره کرد و از سرمایه گذاران خواست تا در طرح های ریلی کشور مشارکت کنند.

به گزارش تین نیوز، سعید رسولی در بازدید از اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: در سالهای اخیر قوانین بسیار خوب و تسهیل کننده ای برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تصویب شده که هم کاربرد داخلی و هم کاربرد بین المللی دارد.

رسولی ضمن اشاره به مزیت های حمل و نقل ریلی از جمله کاهش قابل ملاحظه در مصرف سوخت و انرژی، ایمنی بالا و تلطیف محیط زیست بلحاظ مصرف سوخت فسیلی کمتر و رفاه و آسایش بیشتر، ادامه داد:

او درباره فاینانس اجرای خطوط ریلی گفت: با توجه به مبلغ چشمگیر سهم 15 درصدی دولت در تامین مالی پروژه های مقام معظم رهبری در قانون بودجه سال ۹۷با تامین سهم دولت از محل صندوق توسعه ملی موافقت کردند و بدین ترتیب ظرفیت بسیار بزرگی فراهم شده است.

عضو هیات مدیره راه آهن به اهمین بالای خط ریلی زاهدان – میرجاوه اشاره کرد و گفت: ایجاد این خط ریلی حل بسیاری از مسائل امنیتی و اجتماعی را بدنبال خواهد داشت و با توجه به وجود حجم بالای کالا و مسافر قطعاً در اولویت بندی و برنامه ریزی راه آهن کشور قرار خواهد گرفت.

سعید رسولی عضو هیئت مدیره راه آهن با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های راه آهن، به سوالات حاضرین پاسخ گفت و از تجار و سرمایه گذاران حاضر در جلسه خواست باتوجه به ظرفیت های قانونی ایجاد شده در سالهای اخیر و تاکید مقام معظم رهبری به توسعه حمل و نقل ریلی در طرح های ریلی کشور مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن، آتشک مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه، داوودی رئیس هماهنگی امور مناطق و سرپرست اداره کل راه‌آهن یزد، فیروزکوهی مدیر کل راه آهن کرمان، ارجونی مدیرکل راه آهن جنوبشرق، رست معاون مدیرکل راه آهن هرمزگان، یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، کالوندی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان، مدیر کل نظارت گمرکات استان، فرماندار زاهدان، رئیس خانه معدن استان، مسئول دفتر نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از تجار و سرمایه گذاران استان برگزار شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.