| کد خبر: 162396 |

◄ ظرفیت‌سنجی‌ «توکاریل» در 2 بخش‌زیرساخت‌های ریلی و حجم بار

ما توسعه ناوگان خود را بر اساس ظرفیت سنجی‌ای که وجود دارد چه از نظر میزان باری که در برنامه پیش‌بینی‌شده و چه از نظر اینکه زیرساخت‌های راه‌آهن به ما اجازه دهد برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم توسعه خود را به‌صورت متوازن پیش ببریم.

تین نیوز

مدیرعامل توکاریل با اشاره به اینکه سیاست‌های مجموعه شرکت توکاریل منطبق با برنامه‌های هدف‌گذاری فولاد مبارکه به‌عنوان اصلی‌ترین شرکتی که برای آن خدمات‌رسانی داریم است، اظهار کرد: ما توسعه ناوگان خود را بر اساس ظرفیت‌سنجی‌ موجود چه از نظر میزان باری که در برنامه پیش‌بینی‌شده و چه از نظر اینکه زیرساخت‌های راه‌آهن به ما اجازه دهد برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم توسعه خود را به‌صورت متوازن پیش ببریم.

به گزارش تین‌نیوز، محسن سعیدبخش درخصوص برنامه‌های پیش روی توکاریل گفت: با توجه به اینکه شرکت توکاریل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل بار ریلی کشور هم‌اکنون در قالب یک هلدینگ بزرگ اقتصادی عمل می‌کند و همچنین سهام‌دار دو شرکت راه‌آوران و البرزنیرو است، در اقدامی اطلاعات جامعی از وضعیت این شرکت‌ها گردآوری کرده و فرصت‌ها و چالش‌های متفاوت آن‌ها را مورد بررسی مجدد قرار داد.

سعیدبخش در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سیاست‌های سند چشم‌انداز که مقام معظم رهبری تایید کرده‌اند و معاون اول ریاست جمهوری به‌عنوان محوری‌ترین شخصیت اقتصادی در نظرات خود تاکید ویژه‌ای بر مباحث ریلی داشته‌اند، ما هم منطبق با سیاست‌های کشور سعی کردیم فضا و بسترسازی لازم را در این زمینه داشته باشیم و بتوانیم آنچه در توان داریم برای کمک به راه‌آهن ، سیاست‌های کشور و دولت محترم انجام دهیم.

مدیرعامل توکاریل در پایان افزود: شرکت بهین‌ریل نیز تلاش می‌کند بر اساس بازار کاری که شرکت‌های زیرمجموعه در کشور دارند بتواند همراه با آن‌ها باشد و خود را بر اساس بازارهای کشور از نظر تعمیرات واگن همراهی کند و ما بتوانیم بهره‌وری و بازدهی مجموعه را افزایش دهیم. خوشبختانه بحث توسعه در موضوعات مختلف چه از نظر تعداد و چه از نظر امکانات به نتایج خوبی رسیده و بر اساس مطالعات وارد فازهای بعدی توسعه متوازن توکاریل خواهیم شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها