| کد خبر: 138088 |

مدیرعامل توکاریل:

◄ سود معافیت مالیاتی ریلی هم برای شرکت‌هاست هم صاحبان بار

مدیرعامل توکاریل با اشاره به اینکه ما همچون دیگر شرکت های ریلی خواسته های خود در زمینه معافیت مالیاتی را دنبال می کنیم و مطالب خود را نیز منعکس کرده ایم اظهار داشت: امیدواریم بحث معافیت مالیاتی با همکاری شرکت های بخش خصوصی ریلی و نیز انجمن صنفی به نقطه ای برسد که در آن شرکت های ریلی بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

تین نیوز

مدیرعامل توکاریل با اشاره به اینکه ما همچون دیگر شرکت های ریلی خواسته های خود در زمینه معافیت مالیاتی را دنبال می کنیم و مطالب خود را نیز منعکس کرده ایم اظهار داشت: امیدواریم بحث معافیت مالیاتی با همکاری شرکت های بخش خصوصی ریلی و نیز انجمن صنفی به نقطه ای برسد که در آن شرکت های ریلی بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن سعیدبخش، مدیرعامل توکاریل: بحث معافیت مالیاتی بخش ریلی نه امتیازی برای یکسری شرکت ریلی بلکه امتیازی برای صنعت ریلی ما است و انتفاع آن بدون شک چه در بخش مسافری و چه در بخش باری برای همه مردم ایران است.

او در خصوص بحث معافیت مالیاتی شرکت های ریلی اظهار داشت: ما همچون دیگر شرکت های ریلی خواسته های خود در زمینه معافیت مالیاتی را دنبال می کنیم و مطالب خود را نیز منعکس کرده ایم. امیدواریم بحث معافیت مالیاتی با همکاری شرکت های بخش خصوصی ریلی و نیز انجمن صنفی به نقطه ای برسد که در آن شرکت های ریلی بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

سعیدبخش در انتها گفت: یادآوری این نکته خالی از ضرر نیست که بحث معافیت مالیاتی بخش ریلی نه امتیازی برای یکسری شرکت ریلی بلکه امتیازی برای صنعت ریلی ما است و انتفاع آن بدون شک چه در بخش مسافری و چه در بخش باری برای همه مردم ایران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.