| کد خبر: 138087 |

آسیا سیر ارس به زودی وارد فرابورس خواهد شد

◄ ورود دومین شرکت هلدینگ توکا به بورس

مدیرعامل توکاریل با اشاره به اینکه شرکت توکاریل تنها شرکت ریلی است که در بورس حضور دارد اظهار داشت: شرکت آسیاسیر ارس به زودی وارد فرابورس خواهد شد. خدارا شاکریم که همه فعالیت های توکا به شکل شفافی انجام می شود و بورس در این زمینه نظارت دارد.

تین نیوز

مدیرعامل توکاریل با اشاره به اینکه شرکت توکاریل از بزرگترینشرکت‌های ریلی است که در بورس حضور دارد اظهار داشت: شرکت آسیاسیر ارس نیز به زودی وارد فرابورس خواهد شد، خدارا شاکریم که همه فعالیت‌های توکا به شکل شفافی انجام می شود و بورس در این زمینه نظارت دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن سعیدبخش، مدیرعامل توکاریل در خصوص اقدامات پیش روی این شرکت برای تقویت هلدینگ توکاریل با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار اصلی بهین ریل، آسیاسیر و توکاکشش، شرکت توکاریل است، گفت: ساختاری که ما برای توکاریل تعریف می‌کنیم ساختاری هلدینگی است به دلیل اینکه هیئت مدیره سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری خود را در جهت توسعه همه بخش‌های توکاریل برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرعامل توکاریل در ادامه خاطرنشان کرد: ما از نظر ساختاری و سلسله مراتبی با حفظ هویت حقوقی شرکت‌های خود در تلاش هستیم تا سیاست‌گذاری‌‌‌ها و اهداف در یک راستا باشد و همه اقدامات‌مان همپوشانی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت توکاریل از بزرگ‌ترین شرکت‌های ریلی است که در بورس حضور دارد و شرکت آسیاسیرارس نیز به زودی وارد فرابورس خواهد شد اظهار داشت: به همین خاطر خدارا شاکریم که همه فعالیت‌های توکا به شکل شفافی انجام می‌شود و بورس در این زمینه نظارت دارد. این موضوع را نتیجه موفقیت‌ها و تلاش‌های مجموعه و مدیران قبلی توکاریل می‌دانم. امیدوارم این روند همچنان رو به رشد باشد و بتوانیم افتخارات بیشتری را برای مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.