| کد خبر: 148089 |

مدیرعامل «رجا» توضیح داد:

◄ چرا «رجاصنعت» ایجاد شد؟

مدیرعامل رجا در مورد تغییر ساختار اداری-سازمانی و تبدیل این شرکت به «هلدینگ‌کمپانی» که با حذف معاونت فنی از بدنه شرکت رجا و ایجاد شرکت فنی و تعمیراتی «رجا صنعت» همراه شده توضیحاتی داد

تین نیوز

مدیرعامل رجا در مورد تغییر ساختار اداری-سازمانی و تبدیل این شرکت به «هلدینگ‌کمپانی» که با حذف معاونت فنی از بدنه شرکت رجا  و ایجاد شرکت فنی و تعمیراتی «رجا صنعت» همراه شده توضیحاتی داد.

 به گزارش تین‌نیوز، این موضوع در روزهای گذشته به‌عنوان سرخط مهم‌ترین اخبار حوزه ریلی درحوزه مسافری مطرح شده است. طبق اخبار رسیده بخش تعمیرات و ارائه سرویس‌های راهبردی از بدنه رجا جدا شده است و تحت نام «رجاصنعت» کار خود را ادامه می‌دهد.

 محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز درباره نحوه جدا شدن این بخش از رجا و دلایل آن گفت: شرکت، بخشی داشت که وظیفه‌اش تعمیر و نگهداری ناوگان بود. ما به خاطر داشتن نگاه تخصص‌محور، تخصصی شدن خودِ بخش‌ها و الزاماتی که راه‌آهن برای شرکت‌های تامین‌کننده تعیین‌ و تنظیم کرده است، این کار را انجام دادیم.

شرکت‌هایی که کار راهبری یا مالکیت ناوگان را انجام می‌دهند، نمی‌توانند کار تامین و نگهداری را انجام دهند.

رجبی در پاسخ به این پرسش که این کار چه سودی برای رجا می‌تواند داشته باشد، گفت: این یک فرصت برای شرکت ما است تا بتواند ساختارش را بازسازی کند. درواقع ساختار تعمیراتی، مالی، دفتر و منابع انسانی دچار تغییراتی شده که قطعا به نفع رجا خواهد بود. با تعیین یک فرصت بازسازی بخش‌های قدیمی هم با سرعت بیشتری به ترمیم نقاط ضعف خود و تغییر چشم انداز خود می‌پردازند و چابک‌تر می‌شوند.

با اتصال شبکه‌های جدید، انفصال بخش‌های قدیمی و ایجاد بازارهای جدید برای شرکت، در آینده شاهد بهبود امور رجا و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی خواهیم بود.

محمد رجبی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.