| کد خبر: 138546 |

◄ تلاش شبانه‌روزی برای بهسازی و نوسازی قطارهای مسافری/ این‌بار نوبت واگن‌های تهران-زنجان است

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در تلاش است تا ناوگان فرسوده ریلی را از خط سیر خارج و در موارد امکان، تعمیر کند و یا به‌صورت کلی تعویض کند. این شرکت به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی، واگن‌های موجود در مسیر تهران-زنجان-تهران را با قطار ارم ("ریل بأس" شرکت رجا) جایگزین کرده است.

تین نیوز

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در تلاش است تا ناوگان فرسوده ریلی را از خط سیر خارج و در موارد امکان، تعمیر  و یا به‌صورت کلی تعویض کند. همه این اقدامات خوب و مبارک، برمبنای تقاضای بالای مسافران و همچنین بهره‌مندی آنها از شرایط ویژه مسافرت با قطار به‌جای خودروی شخصی و انواع دیگر سفر مطرح شده است. استفاده از قطار، در حفظ امنیت سفر و محیط زیست، حفظ سلامت شهروندان به‌خاطر مصرف پایین‌تر بنزین، صرفه‌جویی در پول و موارد دیگر، تأثیر غیرقابل چشم‌پوشی دارد.

رجا به‌همین دلایل و به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان، واگن‌های موجود در مسیر تهران-زنجان-تهران را با قطار ارم ("ریل باس" شرکت رجا) جایگزین کرده است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفته است: این قطار مشابه با برنامه قبلی روزانه ساعت 13:40 از تهران به زنجان و ساعت 6:30 از زنجان به سمت تهران حرکت می‌کند. قطار ارم از قطارهای خودکشش شرکت رجا است که از ویژگی‌های قطار آن می‌توان به فضای ویژه مسافران با کیفیتی عالی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی برای پخش موزیک و اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

سیستم تهویه مطبوع این قطار متناسب با آب و هوای ایران در نظر گرفته شده و همچنین عایق‌بندی مناسب برای کاهش سر و صدا و همچنین نفوذ گرد و غبار به واگن‌ها انجام شده است.

هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای اطلاع و بهره‌مندی از تسهیلات و تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا، به سامانه تلگرامی "سفر ارزان" به آدرسی که این شرکت برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود راه‌اندازی کرده مراجعه کنند.

ضمناً سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره 1539 از سراسر کشور پاسخگوی مسافران گرامی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.