| کد خبر: 133404 |

همزمان با ۲۸ امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام می‌شود؛

استقرار ۱۰۰۰ نفر نیروی بسیج راه آهن برای امانتداری زائران حرم مطهر

مرکز مقاومت بسیج راه آهن همانند سنوات گذشته با برپایی ستاد فرماندهی و بکارگیری۱۰۰۰نفر بسیجیان در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ماموریت خطیر امانتداری هزاران زائر حرم را عهده دار شد.

تین نیوز

مرکز مقاومت بسیج راه آهن همانند سنوات گذشته با برپایی ستاد فرماندهی و بکارگیری۱۰۰۰نفر بسیجیان در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ماموریت خطیر امانتداری هزاران زائر حرم را عهده دار شد.

 

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن با اشاره به آمادگی کامل نیروهای بسیج راه آهن در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه جاری ، گفت: با اینکه سالگرد ارتحال، امسال با ماه مبارک رمضان مقارن گشته لکن بسیج راه آهن به عنوان یکی از آماده ترین مراکز بسیج در بین وزارتخانه ها و ادارات و سازمان های مختلف کشور از دیرباز توانسته کارآمدترین فعالیت ها را با تعهد و سخت کوشی کامل انجام دهد و امسال نیز چنین خواهد شد.

 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ۲۸ امین سالگرد ارتحال امام (ره)؛ مرکز بسیج راه آهن به دلیل داشتن این خصیصه ها توانسته تاکنون ۱۹ سال امانتداری زائران را در حرم مطهر بر عهده داشته باشد.

 

سرهنگ عباس زاده با اشاره به اینکه هماهنگی جهت گزینش نیروها و استقرار آنها آغاز شده، اظهار کرد: همزمان با هماهنگی برای استقرار نیروها، از یک هفته پیش نیز کارهای مربوط به پشتیبانی انجام شده ۱۳ و۱۴خرداد انجام می گیرد.

 

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن عنوان کرد: مرکز بسیج راه آهن با برپایی ستاد فرماندهی در حرم مطهر، امکانات پشتیبانی و ستادی را انجام می دهد بطوریکه حدود ۱۰۰۰نفر نیرو در بخش ستادی مستقر شده و نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل نیروها خواهد شد تا امانت های زائران را تحویل بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: در هر اتوبوس ۷ نفر از نیروها مستقر شده تا کار امانات را انجام دهند و همچنین حدود ۱۰۰ نفر از مجموع نیروها نیز به عنوان سرتیم، فرمانده محور و تدارکاتی طی این روزها فعالیت می کنند.

 

سرهنگ عباس زاده گفت: تعدادی از مسئولین این مرکز نیز در ستاد فرماندهی کارهای پشتیبانی نیروها را در قرارگاه امام علی (ع) راه آهن انجام می دهند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.