| کد خبر: 187018 |

◄ توسعه فناوری خودروهای برقی در تاکسیرانی

سمینار توسعه فناوری خودروهای برقی در تاکسیرانی، چالش‌های فنی و اقتصادی با حضور سید محسن پور سید آقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار و مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در حال برگزاری است.

تین نیوز

سمینار توسعه فناوری خودروهای برقی در تاکسیرانی، چالش‌های فنی و اقتصادی با حضور سید محسن پور سیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار و مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون فناوری پژوهشگاه نیرو با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با گروه خودروسازی سایپا به‌منظور همکاری نزدیک، گفت: در این توافق قصد داریم تا خودرو تمام برقی که سایپا قصد تولید آن را دارد  را به عنوان تاکسی برقی در اختیار تاکسیرانی قرار دهیم.

مرجان مهر با بیان این مطلب که با معاونت فناوری وزارت نفت توافق اولیه برای تأمین منابع و مشخص شدن محل آن صورت گرفته است، افزود: سیاست وزارت نیرو در تولید خودرو برقی بر دو اصل اجتماعی و برقی سازی وسایل حمل‌ونقل استوار است.

وی تأکید کرد: ما در پژوهشگاه نیرو رویکرد بومی‌سازی استفاده از فناوری در کشور را در دستور کار داریم که پارامترهای مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته‌ایم.

او یادآور شد: یکی از مواردی که پژوهشگاه برای آن برنامه دارد خودرو برقی است. پژوهشگاه استفاده از فناوری خودرو برقی و هیبرید را دنبال می‌کند. بحث زیرساخت‌ها و تأمین برق نیز موردنظر پژوهشگاه نیرو بوده و هست.

ادامه دارد....

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.