| کد خبر: 152162 |

◄ خبر خوش گمرک برای متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده

مسئولان گمرک از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به منظور از سرگیری نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سراسر کشور خبر دادند.

تین نیوز

مسئولان گمرک از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به منظور از سرگیری نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سراسر کشور خبر دادند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید احمدخانی با اشاره به رفع اختلاف‌نظرها میان گمرک جمهوری اسلامی ایران و خودروسازان طرف قرارداد، اظهار کرد: روز گذشته با حضور معاون بازرگانی شرکت ایران‌خودرو شفاف‌سازی در این خصوص انجام و مقرر شد تا  نوسازی تاکسی‌های فرسوده پیش از پایان این هفته از سر گرفته شود.

وی با تاکید بر واریز بودجه مورد تعهد میان سازمان برنامه و بودجه و گمرک گفت: در میان خودروسازان، ایران‌خودرو از همه بیشتر در نوسازی تاکسی‌های فرسوده نقش دارد که با حضور معاون بازرگانی این شرکت در گمرک ، مراتب به ایشان اطلاع داده شد.

احمدخانی با بیان این‌که «سازمان برنامه و بودجه 180 میلیارد تومان به نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سال 96 اختصاص داده است»، تصریح کرد: از این میزان 100 میلیارد تومان تا به امروز به طرح نوسازی از سوی گمرک تخصیص یافته است.

مدیرکل روابط‌عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران در ادامه یادآور شد: تمامی کارهای اداری مربوط به نوسازی تاکسی‌ها در شش ماهه دوم سال 96 از سوی این سازمان به انجام رسیده  و مشکلی به این منظور از طرف گمرک متوجه این بخش نیست.

احمدخانی  سهم ایران‌خودرو از نوسازی تاکسی‌های فرسوده را بیش از دیگر شرکت‌های خودروسازی از جمله سایپا دانست و خاطرنشان کرد: زمان دقیق از سرگیری تحویل خودرو نزد این شرکت است که مسئولان آن باید به آن پاسخ دهند.

به گزارش تین‌نیوز، در سه ماهه گذشته و درپی بروز اختلاف‌نظرهایی میان گمرک جمهوری اسلامی ایران و خودروسازان، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده متوقف شد که از این رهگذر بسیاری از دارندگان تاکسی‌های فرسوده با مشکل مواجه و در نتیجه با سختی در امرار معاش روبه‌رو شدند.

متاسفانه با وجود تلاش جهت دریافت پاسخی صریح در این خصوص موفق به گفت‌وگو با سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به عنوان متولی این بخش در زمان موعود نشدیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام محسنی 0 0

    نقش و جایگاه تاکسی‌های نوسازی شده در حمل و نقل عمومی تهران چیست؟ آنها مطلقا مسافران خطی و گردشی را سوار نمی‌کنند و فقط به‌دنبال دربستی هستند.

  • اکبری 0 0

    با سلام و درود خدمت شما خبرگزاری تین نیوز
    قبلا مراتب تشکر و استعانت از شما عزیزان را خواستارم
    خواستم بگم در این مدت ۳ ماهه که سایت تعویض تاکسی های فرسوده بسته شده بود متوجه شدم شما و این خبرگزاری تمام تلاش خودتون رو بر روی این موضوع متمرکز کرده بودید اینجانب از طریق خواستم از طرف خودم و جمعی از تاکسیرانان کرج از شما تشکر کرده و از خداوند منان ارزوی سربلندی برای این خبرگزاری همچنین تمام همکارنتان خواستار باشم
    با تشکر اکبری