| کد خبر: 48995 |

افزایش ۵۴ درصدی حقوق ورودی گمرکات استان کرمانشاه

تین نیوز | مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از افزایش ۵۴ درصدی حقوق ورودی گمرکات استان در طول سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۲ خبر داد.
 
محسن مصطفایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش ۵۴ درصدی حقوق ورودی گمرکات استان کرمانشاه در طول سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۲ خبرداد و تصریح کرد: گمرکات استان کرمانشاه در این مدت ۳۹ ميلياردو ۹۱۰ میلیون ريال درآمد حقوق ورودی داشته است.
 
وی افزود: در سال گذشته ۱۵۰ هزار و  ۷۵۰ نفر مسافر از طریق گمرکات کرمانشاه، اعم از پرویزخان، خسروی وارد کشور شده اند.
 
مصطفائی، آمار مسافران خروجی از گمرکات کرمانشاه(پرویزخان و خسروی) را ۱۴۷ هزارو ۱۲ نفر اعلام کرد.
 
افزایش ۸ درصدی صادرات در سال ۹۳
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در بخش دیگر از افزایش ۸ درصدی صادرات گمرکات استان کرمانشاه در سال ۹۳ خبر داد و گفت: در سال ۹۳  یک میلیارد و ۵۲میلیون  و ۵۶ هزار و ۵۴۹ دلار کالا با وزن سه میلیون و ۹۸۶ و ۳۴۵ تن  از طریق گمرکات کرمانشاه (خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان و شوشمی) صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ از نظرارزشی ۸ درصد افزایش و  و از نظر وزنی ۱ درصد افزایش را نشان می‌ دهد.
 
مصطفایی افزود: سایر گمرکات نیز یک میلیاردو ۳۳۷ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۷۲۳دلار کالا را با وزن سه میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۷۰ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.
 
وی تصریح کرد: در مجموع دو میلیاردو ۳۸۹ میلیون و ۷۷۷هزار و ۲۷۲ دلار کالا را  با وزن هفت میلیون و ۴۴۵ هزار و ۷۱۵ تن درسال گذشته از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است. 
 
مدیرکل گمرکات کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد، محصولات نباتی، محصولات معدنی، محصولات صنایع غذایی ومحصولات صنایع شیمیایی عنوان کرد و گفت: بیشترین صادرات به کشور عراق بوده است.
 
مصطفائی افزود: در سال ۹۳ از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۹ کشور دنیا صادرات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.