بازدید سایت : ۵۵۳۳۲

ورود دومین گروه از اتوبوسهای نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه سال جدید

تین نیوز | فیروزیان مدیرعامل اتوبوسرانی شهر در بازدید از مراحل نوسازی یکصد دستگاه اتوبوس با اعلام این خبر، روند نوسازی را مثبت ارزیابی کرد.

 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، وی با ابراز رضایت از نحوه نوسازی اتوبوسها تصریح کرد: این اقدام مصداق بارز در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حوزه حمل و نقل عمومی است که با ورود این اتوبوسها به چرخه خدمت شاهد افزایش اتوبوس ، کاهش زمان انتظار  مسافر و خروج اتوبوسهای فرسوده خواهیم بود.
 
فیروزیان استفاده از دانش و تکنولوژی تولید داخل ، کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه را از جمله مزایای پروژه نوسازی اتوبوسها دانست و تصریح نمود: ارتقاء سطح کمی و کیفی ناوگان ، کاهش آسیب پذیری از روند تغییرات بازار، اتکاء به سرمایه و ارزشهای ملی در پروژه مذکور مد نظر قرارگرفته که اینها  برگرفته از انتظارات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
 
مدیر عامل اتوبوسرانی شهر افزود: نوسازی اتوبوسها مطابق با استانداردهای خودروسازان اجرا شده و بدنه و اطاقها  کاملا به صورت سند پلاست کار شده و رنگ تمامی اتوبوسها نیز به صورت کوره ای انجام گرفته و در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی موتورهای جدید  کامنز یورو 3 بر روی اتوبوسها نصب شده است..
 
وی تسریع در اجرای پروژه نوسازی اتوبوسها را بسیار مهم دانست و افزود ناظرین فنی مهندسی و نیروی کار ماهر حوزه فنی اتوبوسرانی جهت سرعت بخشیدن برای اتمام مراحل کار باید تلاش خود را  در حوزه پشتیبانی افزایش دهند.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تصریح کرد: خوشبختانه این شرکت با توجه به توان نیروی کار ماهر و فنی توانسته است با رویکرد حفظ و استفاده بهینه از منابع موجود در دو سال گذشته تعداد 71 دستگاه اتوبوس را بازسازی و به بهره برداری رساند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.