| کد خبر: 261226 |

تاکید عراق و عربستان بر لزوم تبادل تجربه در حوزه بنادر

وزیر حمل و نقل عراق و مدیرعامل سازمان کل بنادر عربستان درباره تبادل تجربه دو کشور در حوزه بنادر و آمادگی عربستان برای حمایت از عراق گفت وگو کردند.

تین نیوز

وزیر حمل و نقل عراق و مدیرعامل سازمان کل بنادر عربستان درباره تبادل تجربه دو کشور در حوزه بنادر و آمادگی عربستان برای حمایت از عراق گفت وگو کردند.

به گزارش تین نیوز از خبرگزاری رسمی عراق، السعداوی در جده با عمر بن طلال حریری، مدیرعامل سازمان کل بنادر عربستان دیدار کرد.

در این دیدار که در حاشیه کنفرانس پایداری صنایع دریایی در عربستان انجام شد، دو طرف درباره فعالیت بنادر دو کشور رایزنی و بر لزوم تبادل تجربه در زمینه اتوماسیون سازی و مدیریت آن تاکید کردند و به بررسی فعالیت کمیته حمل و نقل، گذرگاه های مرزی و بنادر در شورای هماهنگی عراق و عربستان پرداختند.

وزیر حمل و نقل عراق ضمن تاکید بر اینکه دولت عراق به ایجاد یکپارچگی اقتصادی با کشورهای منطقه امید دارد، اشاره کرد که نزدیک است مرحله مهمی از مراحل ساخت بندر بزرگ فاو که ریه مهمی برای پروژه استراتژیک جاده توسعه است، تکمیل شود.

وی افزود که دولت عراق به تقویت روابط و همکاری مشترک بین دو کشور اهتمام دارد و بیان کرد که موقعیت جغرافیایی دو کشور موفقیت هر پروژه استراتژیک مشترک را تضمین می کند.

از طرفی دیگر حریری گفت که بنادر نقش مهمی در رشد اقتصاد و تحقق اهداف استراتژیک ایفا می کند.

بن طلال، به بررسی فعالیت و خدمات بنادر عربستان و نقش نظارتی سازمان کل بنادر در آن پرداخت و آمادگی عربستان برای حمایت و تبادل تجربه با عراق در این زمینه را اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.