| کد خبر: 222765 |

طرح سوال مجلس از وزیر راه درباره عملکرد «سازمان بنادر» کلید خورد

نمایندگان در طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی از اسلامی خواستند در خصوص سوءمدیریت سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ریخت و پاش‌های غیرضروری توضیح دهد.

تین نیوز

نمایندگان در طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی از اسلامی خواستند در خصوص سوءمدیریت سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ریخت و پاش‌های غیرضروری توضیح دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را کلید زدند.

نمایندگان در طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی از اسلامی خواستند در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ریخت و پاش‌های غیرضروری در این سازمان توضیح دهد.

در این سوال آمده است، بر اساس گزارشات واصله طی دو سال گذشته در حوزه مدیریت و فناوری و اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و برگزاری مناقصات فرایند انتخاب مشاور و پیمانکاران حوزه ابهاماتی وجود دارد که لازم است پاسخ دهید. انتخاب مدیر فاوا در آن سازمان با چه فرایندی تعیین صلاحیت گردیده است و ماجرای انتقال سرورهای آن سازمان از سطح بنادر کشور و استقرار یکپارچه آن در پایتخت و همچنین تدابیر لازم در خصوص امنیت این سیستم‌ها در نگهداری اطلاعات محرمانه ورود و خروج بنادر چه بوده است؟ علت انتشار اطلاعات محرمانه آن سازمان در شرایط تحریم چه بوده است و علت ریخت و پاش و هزینه‌های غیرضروری در آن سازمان چیست؟ چرا پس از گذشت ۴ سال از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون قاچاق کالا و ارز همچنان تکلیف مقرر سازمان بنادر و دریانوردی به صورت کامل اجرایی نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مدیر 0 0

    به فرض اینکه وزیر، راستاد را برکنار کند چه کسی حاضر است در این مدت باقی مانده از دولت دوازدهم مدیرعامل سازمان بنادر شود !؟ سازمان بنادری که با دهها معضل اساسی دست به گریبان است.