| کد خبر: 193149 |

رییس سازمان صنایع دریایی در بازدید از دستاوردهای دانش بنیان صنعت رده بندی کشور:

◄ استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی ارتقا می‌یابد

رئیس سازمان صنایع دریایی گفت: استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت های موسسه رده بندی ایرانیان ارتقا پیدا می کند.

تین نیوز

رئیس سازمان صنایع دریایی گفت: استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت های موسسه رده بندی ایرانیان ارتقا پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع دریایی، امیر دریادار رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارزیابی از توان فنی و علمی و همچنین آشنایی نزدیکتر و بیشتر با فعالیتهای دانش بنیان صنعت رده بندی کشور از موسسه رده بندی ایرانیان بازدید نمود.

 photo_2019-07-25_10-51-18در جریان این بازدید گزارشی از روند و نحوه تولید استانداردهای فنی، ارزیابی و تایید طراحی شناورها، بازرسی های رده بندی و قانونی کشتی‌ها، خدمات آموزشی و انتقال تکنولوژی وسایر فعالیت ها و دستاوردهای کارشناسان و نخبگان دریایی کشور در حوزه بازرسی و رده بندی ارائه شد و زمینه های همکاری و بهره گیری از خدمات توان فنی داخلی در طرح ها و برنامه های کلان تحت مدیریت سازمان صنایع دریایی و در صدر آن طرح تحول صنعت دریایی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

 photo_2019-07-25_10-51-15همچنین به منظور هم افزایی و استفاده مشترک از دستاوردهای علمی و فنی توافق گردید کمیته های فنی و تخصصی و هسته های علمی متناسب با نیاز صنعت کشور تشکیل و برگزاری دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی تخصصی مشترک در دستور کار قرار گیرد.

  امیر دریادار رستگاری در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از بومی سازی موفق خدمات مورد نیاز صنایع دریایی کشور در داخل و جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده بندی بر تعامل مشترک و ارتقا استانداردهای فنی و مهندسی ساخت شناورها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت های موسسه رده بندی ایرانیان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.