| کد خبر: 192470 |

همکاری نروژ و آلمان برای دیجیتالی کردن فعالیت‌های دریایی

شرکت Ulstein نروژ و Schottel آلمان با هدف دیجیتالی کردن فعالیت های دریایی یک شرکت مشترک تاسیس کردند.

تین نیوز

شرکت Ulstein نروژ و Schottel آلمان با هدف دیجیتالی کردن فعالیت های دریایی یک شرکت مشترک تاسیس کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، این دو شرکت هرکدام ۵۰ درصد از سهام شرکت را خواهند داشت که تحت عنوان Olstein Blue Ulstein با نام اختصاری ctrl فعالیت خواهد کرد.

"Stefan Kaul" مدیرعامل شرکت Schottel در زمینه گسترش همکاری بین این شرکت گفت: اعتقاد داریم آینده حمل ونقل و صنایع دریایی را هوشمند سازی و سیستم‌های دیجیتالی تعیین خواهند کرد به همین جهت همکاری کشور‌های دارای فناّوری بیش از پیش ضروری است. در این راستا این شرکت  به منظور نصب سیستم‌های هوشمند و دیجیتال سازی فعالیت‌های دریایی آغاز به کار خواهد کرد که  فعالیت‌های دیگری در زمینه تولید محصولات دیجیتالی دریایی و فعالیت‌های خدماتی، طراحی کشتی، موقعیت یابی و کشتی سازی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر کنترل‌های دقیق و یکپارچه هوشمند برای ساخت و ساز کشتی‌های جدید به کار گرفته خواهد شد. در یک کلام هیچ نوع فعالیت دیجیتالی از چشم ما پوشیده نخواهد ماند و هر نوع نوآوری را تست و آزمایش کرده و به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به اینکه این شرکت فرم‌های دیجیتالی شدن و اتوماسیون، کنترل و نظارت دریایی را به تمام صنایع دریایی اعلام خواهد کرد یادآور شد: هدف نهایی تولید محصولات جدید و دریافت خدمات دیجیتالی از تمامی شرکت‌های جهانی به منظور ارائه سیستم‌های جدید است.

از سوی دیگر معاون مدیر عامل شرکت Ulstein نیز پیرامون فعالیت‌های شرکت گفت: در صدد هستیم تا عملیات پویا و بهینه‌ای برای کاهش مصرف سوخت و مقابله با آلودگی محیط زیست آغاز کنیم که در این مسیر از تمامی شرکت‌های فعال استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم همکاری مشترک دو کشور زمینه‌های مساعدی را برای فعالیت سایر کشور‌ها با این شرکت فراهم کند.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.