| کد خبر: 179597 |

◄ تارنماهای انجمن مهندسی دریایی ایران تحویل شد

دبیر انجمن مهندسی دریایی ایران از تحویل تارنماهای انجمن مهندسی دریایی ایران به هیات مدیره قانونی (جدید) خبر داد.

تین نیوز

محمد امین فیض چکاب، دبیر انجمن مهندسی دریایی ایران، با تأکید بر اینکه این انجمن با اقدامات حقوقی در تلاش است سرمایه‌های مادی و معنوی این انجمن را احیا کند؛ تصریح کرد: به اطلاع جامعۀ دریایی ایران می‌رسانیم پیرو اقدامات و پیگیری‌های حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران، تارنماهای miciran.ir، iraname.ir و marinenews.ir به هیات متولیان قانونی این انجمن تحویل شده است.

وی گفت: DNS سایت‌های مذکور توسط هیات مدیره قانونی تغییر یافته ولی ممکن است مشاهده این تغییرات توسط برخی از کاربران بسته به این‌که از کدام سرور سرویس دریافت می‌کنند تا 24 ساعت تاخیر داشته باشد.

فیضی افزود: با توجّه به لزوم اصلاح و بروزرسانی محتوای تارنماهای مذکور، هم‌چنان تا اطلاع ثانوی، اطلاع‌‌رسانی رسمی این انجمن از طریق  iame.ir و اطلاع‌رسانی رسمی همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی از طریق iranmic.ir صورت می‌پذیرد.

هم‌چنین شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر محمد سعید سیف (برادر ولی‌الله سیف) در حال فشار آوردن برای تغییر این تصمیم قانونی مرکز ثبت دامنه کشوری ایران - ایرنیک - است.

وی گفت: وزارت علوم، رئیس هیات مدیره سابق انجمن را از فعالیت موازی با نام انجمن منع کرده است و هیات مدیره قانونی انجمن درحال انجام پیگیری‌ها و اقدامات قانونی لازم، جهت بازپس‌گیری سایر اموال مادی و معنوی انجمن است؛ اما متاسفانه کمافی‌السابق هیات‌مدیره پیشین از تحویل ساختمان و حساب‌های انجمن که حاوی وجوه متعلق به اعضا هستند، استنکاف می‌ورزد. بی‌شک عدم تودیع وجوه مربوط به انجمن از سوی هیات مدیره قبلی مصداق بارز دخل و تصرف در بیت‌المال محسوب شده و به یاری خداوند در این موارد نیز اقدامات شایسته انجام خواهد پذیرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.