| کد خبر: 170704 |

◄ ​ایمنی ترددهای دریایی و مقابله با آلودگی دریا بوشهر

​ایمنی ترددهای دریایی و مقابله با آلودگی دریا استان بوشهردر راس امور اداره‌کل بنادرودریانوردی است.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر، گفت: با توجه به لزوم توجه به محیط‌زیست دریایی، توسعه فعالیت‌های امور حاکمیتی دریایی در راستای بهبود وضعیت موجود اولویت این اداره‌کل است.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی بوشهر، سیاوش ارجمندزاده افزود: توسعه درامورحاکمیتی سازمان بنادرودریانوردی در دریا، به‌طور عمده مربوط به ایمنی دریانوردی، مقابله با آلودگی محیط‌زیست دریایی و نظارت برساخت و سازها در سواحل است که سعی داریم این حوزه‌ها را با اهتمام و جدیت بیش‌تری دنبال کنیم. 

وی یادآور شد: بزرگ‌ترین پایانه‌های نفتی و پتروشیمی کشور در بوشهر واقع‌شده که این امر ایجاب می‌کند در ارتباط با موضوع محیط‌زیست دریایی نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر، گفت: در حوزه توسعه زیرساخت‌های بندری در سال‌های گذشته اقدام‌های خوب و موثری انجام‌گرفته که باعث رونق تجارت و افزایش تردد شناورهای تجاری در بنادر استان شده ولی با این وجود نیاز است در زمینه امور حاکمیتی دریایی تمرکز بیش‌تری صورت و با سرعت بخشی بیش‌تر باید این حوزه را با توسعه زیرساخت‌های بندری همگام کنیم. 

وی بیان کرد: تحقق این مهم بدون شک به بهره‌برداری موثرتر و بهینه‌ای از زیرساخت‌های موجود در استان بوشهر نیز کمک فراوانی می‌کند. 

ارجمندزاده، گفت: در حوزه زیرساخت‌های مرتبط با توسعه فعالیت‌های صادراتی کارهای خوبی انجام‌شده ولی باید بررسی لازم برای ظرفیت‌های صادراتی بوشهر صورت گیرد. 

وی ادامه داد: در صادرات یک بخش مربوط به صادرات کالاهای نفتی و بخشی نیز غیرنفتی است که باکار بیشتر روی آن باید ظرفیت‌های اصلی را شناسایی و به‌طور ویژه برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.