| کد خبر: 167328 |

◄ افزایش دو برابری منابع مالی برای بهبود زیرساخت‌های بندر سن‌پترزبورگ

از آغاز سال 2018، بندر سن‌پترزبورگ مبلغ 69.4 میلیون روبل برای برنامه توسعه خود دریافت کرده است. این مقدار طی بازه زمانی مشابه در سال 2017 دو برابر شده است.

تین نیوز

از آغاز سال 2018، بندر سن‌پترزبورگ مبلغ 69.4 میلیون روبل برای برنامه توسعه خود دریافت کرده است. این مقدار طی بازه زمانی مشابه در سال 2017 دو برابر شده است.

 این افزایش بودجه برای خرید تجهیزات جدید و جهت مدرن‌سازی امکانات زیست‌محیطی اعمال‌شده است.

به‌عنوان بخشی از برنامه توسعه، بندر منابع مالی خود را در جرثقیل‌های جدید تمام‌دَوَرانی الکتریکی، با بیش از 40تن ظرفیت هزینه خواهد کرد. این جرثقیل‌ها در سال جاری به بندرگاه تحویل داده خواهند شد. علاوه بر این، بندر برای جابجایی فولاد تقویت‌شده، تجهیزات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بندر سن‌پترزبورگ برای مدرن‌سازی زیرساخت‌های خود، بودجه تخصیص‌یافته برای سیستم تخلیه آب را افزایش داده است و برنامه‌هایی برای بهبود امکانات سیستم‌های برقی خود و پرداخت هزینه‌های تکمیل مدر‌ن‌سازی سیستم‌های ذخیره‌سازی و انبارش خود دارد.

پیش‌تر، بندر برای ساخت دو انبار ذخیره‌سازی سرپوشیده، هرکدام با ظرفیت 10هزار تن، و یک انبار باز جدید برای محموله‌های عمومی، با ظرفیت بیش از 20 تن در هر مترمربع، جهت حمل محموله‌های بزرگ و سنگین سرمایه‌گذاری کرده بود که در حال حاضر این امکانات به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

اخیراً بندر اعلام کرده است که 11.1 میلیون روبل برای اجرای برنامه‌های محیط‌زیست خود اختصاص داده است. این مبلغ سه برابر بیش‌تر از بودجه سال 2017 است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.