| کد خبر: 163891 |

◄ غول کشتیرانی ژاپن، کار خود را آغاز کرد

ONE با کنترل 240 ناوگان کشتی که شامل یک میلیون و 440هزار TEU ظرفیت، با حدود 7 درصد از سهم جهانی، به عنوان ششمین شرکت در میان بزرگترین شرکت‌های حمل‌و‌نقل کانتینری طبقه‌بندی شده‌است. این شرکت 200 بندر بزرگ جهان را در شبکه گسترده‌ای به یکدیگر متصل می‌کند.

تین نیوز

عملیات شرکت ONE) Ocean Network Express) ژاپن، روز یکشنبه گذشته به طور رسمی آغاز شد.

شرکت ONE هفتم جولای 2017 با ادغام کارخانه‌های کانتینری شرکت‌های مهم حمل‌و‌نقلی ژاپنی، (Kawasaki Kisen Kaisha (K Line، خطوط (Mitsui O.S.K. (MOL و Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK)تاسیس شد.

با ادغام این شرکت‌ها، ONE با کنترل 240 ناوگان کشتی که شامل یک میلیون و 440هزار TEU ظرفیت، با حدود 7 درصد از سهم جهانی، به عنوان ششمین شرکت در میان بزرگترین شرکت‌های حمل‌و‌نقل کانتینری طبقه‌بندی شده‌است. این شرکت 200 بندر بزرگ جهان را در شبکه گسترده‌ای به یکدیگر متصل می‌کند.

دفتر مرکزی این شرکت تازه تاسیس در سنگاپور قرار‌دارد. سایر شعب آن نیز، در هنگ کنگ، سنگاپور، انگلستان، آمریکا و برزیل تاسیس شده‌اند.

این شرکت در بیانیه تجاری آغازین خود، اعلام‌کرد: « شرکت به دنبال تامین نیازهای مشتریان به وسیله ارائه خدمات با بالاترین  کیفیت و خدمات کانتینری رقابتی، ضمن تحکیم و تقویت خدمات سه شرکت و ساختارهای خدماتی آنها است».

NYK، با ظرفیت 592 هزار TEUبزرگترین شرکت و با دارا بودن 38 درصد سهام بزرگترین سهام‌دار گروه  ONE است، K Line  با ظرفیت 358 هزار TEU و MOL با ظرفیت 497 هزار TEU هر کدام 31 درصد سهام را در اختیار دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.