| کد خبر: 162507 |

◄ استفاده از تجربیات بنادر و دریانوردی در گمرکات گیلان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونین در دیدار با ابوالقاسم یوسفی نژاد که به‌تازگی تصدی ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک شهرستان بندرانزلی را عهده‌دار شده است، انتصاب شایسته وی در این مسئولیت مهم را تبریک گفت و اظهار داشت: تعامل بنادر و گمرک از الزامات توسعه تجارت بین‌المللی استان گیلان است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونان خود در دیدار با ابوالقاسم یوسفی‌نژاد که به‌تازگی تصدی ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک شهرستان بندرانزلی را عهده‌دار شده است، انتصاب شایسته وی در این مسئولیت مهم را تبریک گفت و اظهار کرد: تعامل بنادر و گمرک از الزامات توسعه تجارت بین‌المللی  استان گیلان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، چراغی با تأکید  بر لزوم تعامل و همکاری این دو مجموعه برای رفع مشکلات صاحبان کالا، تسهیل تجارت و افزایش کارایی خاطرنشان کرد: گمرک را به‌عنوان یک جایگاه نظارتی بسیار مهم می‌دانیم.

وی بابیان اینکه امیدواریم با حضور جنابعالی شاهد اتفاقات مؤثری در استان باشیم تصریح کرد: باید جلسات مستمری برای هماهنگی بیشتر فی‌مابین دو اداره کل برگزار شود.

ابوالقاسم یوسفی‌نژاد ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی در این دیدار با بیان اینکه اداره‌کل بندرها و دریانوردی استان گیلان و گمرک شرح وظایف خاصی دارند عنوان کرد: گمرک، اداره‌کل بنادر و استاندارد و دیگر ادارات به‌مانند حلقه‌های زنجیری هستند که تمام هدف این زنجیره روان‌سازی و ارائه تسهیلات است.

وی با بیان اینکه از مشورت و تجربه تمامی افراد بهره می‌برم بیان کرد: مردم انتظارات به‌حق از مسئولین دارند و مسئولین باید برای حاصل نتیجه مطلوب با یکدیگر تعامل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.