| کد خبر: 157353 |

3 هدف کشتیرانی «بحری» عربستان همزمان با انتصاب مدیرعامل جدید

شرکت بحری به عنوان شرکت ملی حمل‌ونقل عربستان امسال 5 شناور VLCC جدید از کره تحویل گرفته و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صاحبان و اپراتورهای VLCC در جهان با 41 کشتی از مجموع 88 شناور تثبیت کرده است.

تین نیوز

کشتیرانی بحری، غول حمل‌ونقل و لجستیک عربستان، عبدالله الدوبیخی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از seatrade-maritime، آلدوبیخی با بیش از 30 سال تجربه مدیریت، مسئولیت ایجاد و نظارت بر اجرای راهبرد استراتژیک «بحری» را بر عهده خواهد داشت. این شرکت درباره این انتصاب می‌گوید: گسترش بازارهای جدید و درآمدهای تازه و همزمان ادغام روش‌های نوآورانه در مدل کسب‌وکار و تجارت» از جمله کارهایی است که انجام خواهد شد.

شرکت بحری به عنوان شرکت ملی حمل‌ونقل عربستان امسال 5 شناور VLCC جدید از کره تحویل گرفته و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صاحبان و اپراتورهای VLCC در جهان با 41 کشتی از مجموع 88 شناور تثبیت کرده است.

عبدالرحمن المفتاح رئیس بحری درباره انتخاب مدیرعامل جدید گفت: «تجربه مدیران بزرگ در بخش‌های مختلف، درک عمیق از چشم انداز کسب و کار در حال توسعه و اعتبارات قوی مدیریت، او را به یک انتخاب طبیعی برای رسیدن به اهداف بلند مدت کسب و کار و هماهنگ کردن استراتژی ما با اهداف عربستان در چشم‌انداز 2030 تبدیل می‌کند».

عبدالله آلدوبیخی نیز درباره انتصاب خود اظهار کرد: این یک افتخار بزرگ و امتیاز است که به عنوان مدیر عامل شرکتی باشم که جهان آن را به عنوان یک شرکت موفق در زمینه حمل‌ونقل و تدارکات شناخته است» او افزود: اولویت فوری من، تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای بحری است. اهدافی که در راستای تعهد شرکت بحری به چشم‌اندازه 2030 عربستان سعودی است و تاثیر مثبتی بر رشد مداوم بخش دریایی جهانی از طریق نوآوری خواهد داشت. »

مدیرعامل جدید کشتیرانی بحری از شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان سعودی آمده است که در آنجا 6 سال به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کرده است. او فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه نفت و معدن فهد در عربستان سعودی و دارای کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه آکسفورد انگلستان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.