| کد خبر: 156250 |

فرانسه LNGسوز شدن کشتی‎ها را تشویق می‎کند

فرانسهدر تلاش برای کاهش آلایندگی‎ها قصد دارد، از سازمان بین‎المللی دریانوردی درخواست کند که در دریای مدیترانه منطقه آلایندگی پائین سولفور سوخت را برقرار کند.

تین نیوز
فرانسهدر تلاش برای کاهش آلایندگی‎ها قصد دارد، از سازمان بین‎المللی دریانوردی درخواست کند که در دریای مدیترانه منطقه آلایندگی پائین سولفور سوخت را برقرار کند.

نخست وزیر فرانسه در کنفرانسی در شهر بندری لاهارو این کشور اعلام کرد که کشورش برای تسهیل استفاده از LNG به عنوان سوخت کشتی‎ها قوانین خود را اصلاح می‎کند.

به گزارش گروه بین‎الملل مارین تایمز، ادوارد فیلیپ، نخست وزیر فرانسه، اظهار کرد که بنادر را تشویق خواهیم کرد که زیرساخت‎های خود را توسعه دهند تا بانکرینگ LNG برای کشتی ها آسان‎تر شود.

وی همچنین افزود که اصلاح قوانین مالی به ویژه در مورد خرید کشتی‎ها یا فناوری‎های موتوری جدید نیز باید مد نظر قرار بگیرد.

این اظهارات در حالی انجام شد که کشتیرانی CMA CGM نیز اعلام کرد به عنوان نخستین کشتیرانی فرانسه 9 فروند از کشتی‎های کانتینری خود را LNG سوز می کند. ظرفیت هر یک از این کشتی ها 22 هزار TEU است.

نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که بنادر تشویق خواهند شد که تاسیسات تامین برق ساحلی نیز برای استفاده کشتی‎ها نصب کنند تا به این شکل انرژی کشتی‎های دوست دار محیط زیست تامین شود.

فرانسه قصد دارد در تلاش برای کاهش آلایندگی‎ها، از سازمان بین‎المللی دریانوردی ( IMO ) درخواست کند که در دریای مدیترانه، منطقه آلایندگی پائین سولفور سوخت را برقرار کند.

ادوارد فیلیپ تاکید کرد که بنادر فرانسه از همتایان خود در اروپا عقب‎تر هستند و باید راهبردی جاه‎طلبانه جهت افزایش عملکرد و رقابت پذیری بنادر این کشور اتخاذ شود.

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.