| کد خبر: 152580 |

◄ هم‌اندیشی برای فعا‌‌ل‌سازی بندر چابهار

جلسه هم‌اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران‌نژاد عضو فراکسیون بنادر،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هم‌اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران‌نژاد  عضو فراکسیون بنادر،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با پرداختن به نقش بندر چابهار و طرح توسعه بندر شهید بهشتی در ارتقاء سهم تجارت دریایی کشور، بر بهره گیری از فرصت‌ها و قابلیت‌های ترانزیتی و ترانشیپی بندر چابهار تأکید کرد.

آقایی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی واگذاری محوطه‌های کانتینری به منظور حمل‌ونقل DOOR TO DOOR در بندر و مرزهای میلک را دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان همچنین با توجه به جاذبه‌‌های استان و به ویژه بندر چابهار در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی، نسبت به راه‌اندازی خط کشتیرانی بین بندر چابهار و بنادر هند و عمان کرد تاکید کرد و افزود:  در همین راستا از راه‌اندازی خط مسافری بین کراچی و بندر چابهار به عنوان یک فرصت مطلوب در این حوزه استقبال می‌کنیم.

همچنین ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس و نائب رییس فراکسیون بنادر ،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه‌گذاری‌های عظیم ایجاد شده در زیرساخت‌های بندری و تجهیزاتی بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی ،روند توسعه بندر چابهار در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان عملیاتی را میسر ساخته است.

علاوه بر این کاپیتان کشاورز نماینده مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به ذکر قابلیت‌ها و محدودیت‌ها در حوزه کشتیرانی پرداخت.

 در این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار در خصوص جذب صاحبان کالا و تجار نیز تشریح شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.