| کد خبر: 145986 |

کشتیرانی یونان مهمان جدید بازار فله خشک

شرکت مدیریت کشتی Aegean یونان فعالیت در فله خشک را برای نخستین بار با سفارش ساخت هشت فروند فله بر کامسارماکس آغاز می کند.

تین نیوز
شرکت مدیریت کشتی Aegean یونان فعالیت در فله خشک را برای نخستین بار با سفارش ساخت هشت فروند فله بر کامسارماکس آغاز می کند.
 
به گزارش گروه بین‌المل مانا،  شرکت مدیریت کشتی Aegean یونان نخستین حضور خود در بخش فله خشک را با امضای قرارداد سفارش ساخت هشت فروند فله بر کامسارماکس، اعلام کرد. 

این گزارش ادامه داد: به موجب قرارداد مذکور، کشتی سازی صنایع سنگین کاسکوی چین CSHI چهار فروند فله بر کامسارماکس به ظرفیت 82 هزار DWT به علاوه دو جفت فله بر کامسارماکس انتخابی را برای شرکت مدیریت کشتی Aegean یونان خواهد ساخت، زمان تحویل شناورها نیمه دوم سال 2019 در نظر گرفته شده است.

قیمتی برای فله برها ذکر نشده است، با این وجود، گفته می شود با احتساب گزینه های انتخابی،هزینه پروژه نزدیک به 200 میلیون تومان خواهد شد.

افزون براین، Aegean دو تانکر افراماکس را نیز به همین سازنده چینی سفارش داده و قرار است در سال آینده تحویل گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: Aegean مستقر در یونان پس از راه اندازی در سال 1995، به جد بر تجارت تانکر متمرکز شده است، در حال حاضر، ناوگانی متشکل از پنج تانکر را در اختیار دارد، چهار فروند از تانکرها ساخت سال 2014 از سایز متوسط برخوردارند و به طور جمعی تحت برند Green Fleet فعالیت می کنند، ناگفته نماند، تانکرهای مذکور به شرکت Stena Weco دانمارک برای بلند مدت اجاره داده شده اند.

"George Mellisanidis" رئیس Aegean در این باره گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای ورود به بازار فله خشک است و از اینکه با شرکای خود در کشتیرانی کاسکو در این سرمایه گذاری جدید و هیجان انگیز همکاری می کنیم، احساس خوشحالی و خرسندی داریم. 

وی در ادامه افزود: همچنین اعتقاد بر این است  بخش فله خشک در مسیر حرکت به سمت بهبود پایدار خود در سال های 2018-2019 قرار دارد.

یکی دیگر از مقامات کشتیرانی یونان در این باره گفت: یارد کاسکو و موسسه تحقیقی و طراحی مرچنت شانگهای، در یک همکاری مشترک طراحی فله برهای جدید را انجام دادند.

وی در پایان افزود: این یک سفارش خیلی مهم برای Aegean محسوب می شود و کاملا هم راستا با استراتژی متنوع سازی و گسترش ناوگان از طریق بکارگیری شناورهای مدرن وکارآمد است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.