| کد خبر: 239521 |

عملکرد صنعت خودروسازی در کیفیت و قیمت مطلوب نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد صنعت خودروسازی کشور از نظر کیفیت و قیمت طی سال‌های گذشته انتقاد کرد.

تین نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد صنعت خودروسازی کشور از نظر کیفیت و قیمت طی سال‌های گذشته انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، سیدرضا فاطمی امین امروز، جمعه یکم بهمن ماه در بازدید از خودرو‌های آسیب دیده از حادثه تصادف زنجیره‌ای بهبهان - اهواز از وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف کرد و گفت: ۵۸ خودرو در این حادثه آسیب دیدند که تنها ۱۷ خودرو کیسه هوا داشتند.عملکرد صنعت خودروسازی در کیفیت و قیمت مطلوب نیست

وی با بیان اینکه از این ۱۷ خودرو، کیسه هوای فقط یک خودرو فعال شده، گفت: باید این موضوع بررسی شود که کیسه هوای چه تعداد از خودرو‌ها روشن بوده است، زیرا ناآگاهی در این زمینه وجود دارد و در بعضی از خودرو‌ها کیسه هوا روشن نمی‌شود.

فاطمی امین با تاکید بر دقت بیشتر در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودروها،گفت: وزارت صمت تاکید ویژه در افزایش تولید و متعادل شدن قیمت خودرو در کشور دارد، البته کیفیت خودرو‌ها باید قابل قبول باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان - اهواز مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه‌ها این حادثه رانندگی به دلیل تعدادبالای خودرو‌ها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

وی بر بررسی کیفیت خودرو‌های آسیب دیده در این حادثه و همچنین پیگیری تخلفات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: درخصوص کیفیت خودرو‌های تولید داخل و یا خودرو‌های وارداتی بی کیفیت نیز بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    انتقاد از " عملکرد صنعت خودروسازی کشور از نظر کیفیت و قیمت طی سال‌های گذشته " تلویحا انداختن مشکلات به گردن قبلی هاست. در حالیکه ایشون دارن همون راهی رو میرن که قبلی ها رفتن.
    " البته کیفیت خودرو‌ها باید قابل قبول باشد" و " درخصوص کیفیت خودرو‌های تولید داخل بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد" باعث بهبود کیفیت خودرو نمیشه. از جناب وزیر خواهش میشود تجاهل نکنند. از انحصار در بازار خودرو دست بردارن و برای مشتری حق انتخاب قائل بشن ، مشکل ایمنی و کیفیت خودرو ها اتوماتیک حل خواهد شد و قیمت به طرفه العینی متعادل خواهد شد.