| کد خبر ۲۶۹۸۹۱
کپی شد

قطار مسافری به سکوی مسافری مشهد هدایت و همه مسافران در سلامت کامل پیاده شدند

حادثه در ورودی به سکوی مسافری ایستگاه راه آهن مشهدبه صورت جزئی بوده و قطار مسافری به سکوی مسافری هدایت و همه مسافران در سلامت کامل پیاده شدند.

قطار مسافری به سکوی مسافری مشهد هدایت و همه مسافران در سلامت کامل پیاده شدند
تین نیوز |

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای با اشاره به حادثه جزئی در ورودی به سکوی مسافری ایستگاه راه آهن مشهد اعلام کرد که قطار مسافری به سکوی مسافری مشهد هدایت و همه مسافران در سلامت کامل پیاده شدند.

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: قطار فوق العاده شماره ۳۴۰ تهران‐ مشهد، ساعتی قبل با یک اتفاق جزئی در سوزن ورودی به سکوی ایستگاه مشهد مواجه شد.

در این حادثه، یکی از واگن های قطار در سر سوزن ورودی سکوی مسافری متوقف شده و دلیل سرعت پایین قطار در ورودی به سکو هیچ گونه آسیبی به واگن و مسافران وارد نشد و تمامی مسافران به سلامت از قطار پیاده شدند.

در این حادثه دوچرخ از یک واگن این قطار از ریل خارج شد که همه مستندات لازم درباره این حادثه جمع آوری شده و علت آن باید توسط کمیسیون سوانح راه‌آهن تعیین شود.

این اطلاعیه می افزاید با حضور عوامل فنی، سیر قطارها طبق برنامه در این محور انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • فرداد فرهودی پاسخ

    با سلام به یاددارم در برف سنگین سال 1385 اگر اشتباه نکنم که کل کشور بسته شد و جاده ها بسته شد و برف بسیار سنگین تر از حالا و سرما بسیار بدتر بود هیچ یک ار قطارهای راه آهن نخوابید و تردد قطار ها بی وقفه انجام شد که اگر نمیشد کشور با مشکل جدی مواجه میشد چگونه است که حالا با گذشت 19 سال با یک بارش برف با اینچنین مشکلاتی مواجه می شویم وقت آن رسیده که دستورالعمل های روزهای برفی را مجددا مرور کنیم و ریشه یابی کنیم برای آینده.
    خاطره آن سال همین که بنده به عنوان یکی از مسئولین 48 ساعت در ستاد بودم ومنزل نرفتم برای حل کردن مشکلات در نواحی .

  • عباس قربانعلی بیک پاسخ

    با سلام
    اگر منظور از برف سنگینی مشخص شود بهتر میتوان قضاوت کرد، ایا ۲۰ سانتیمتر روی ریل بوده یا بیشتر
    ضمنا این تصمیم برای ایمنی بوده که احتمالا با توجه به وضع جاده‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت
    گرمکن سوزن در چنین نقاطی اگر سابقه برف زیاد است راهکار بسیار کم هزینه‌ای است که ظاهراً سالها پیش به راه‌آهن پیشنهاد شده بود