| کد خبر: 251092 |

احتمال لغو یا تاخیر مجدد در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از احتمال لغو و یا تاخیر مجدد در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته جاری به دلیل کاهش شدید دمای هوای مشهد خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از احتمال لغو و یا تاخیر مجدد در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته جاری به دلیل کاهش شدید دمای هوای مشهد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمود امانی بنی  با اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی فرودگاه های خراسان رضوی در حال حاضر در حالت آماده باش کامل قرار دارند. تمام همکاران عملیاتی و واحدهای خدمت رسان فرودگاه مشهد برای تسهیل گری مسافران و زائران تا پایان برودت هوا در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و باران، برودت هوا و کاهش شدید دما در حال حاضر با تلاش مجاهدانه متخصصان و همکاران، فرودگاه مشهد عملیاتی و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند، اما با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما، برای رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها این احتمال می رود که پروازها تا پایان هفته جاری به دلیل ناپایداری های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی تاکید کرد: لذا از مسافران گرامی تقاضا می شود پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت پروازها اطلاع پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.