| کد خبر: 183964 |

کاهش ۹۲ درصدی حوادث رانندگی در تایباد

تصادفات درون شهری و برون شهری در تایباد با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی ۹۲ درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

فرماندار تایباد گفت: تصادفات درون شهری و برون شهری در تایباد با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی ۹۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حسین شرافتی‌راد فرماندار تایباد در شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت: جلسات شورای هماهنگی ترافیک به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی، حمل ونقل و ارائه راهکار‌های لازم تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

وی افزود: شناسایی نقاط پرترافیک و حادثه‌خیز یکی از مهمترین راهکار‌ها برای رفع مشکل ترافیک بشمار می‌رود و جلسات مستمر در حوزه ترافیک سبب رونق و بهبود عبور و مرور شهری می‌شود.

فرماندار تایباد ادامه داد: با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی یکی از دغدغه‌های اعضای شورای ترافیک، فراهم کردن بستر مناسب در شهر و جاده‌های مواصلاتی شهرستان و ایجاد نظم و امنیت عمومی است.

شرافتی‌راد گفت: نصب تابلو‌های هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیز، کنترل و نظارت بیشتر بر تردد خودرو‌ها به ویژه هنگام عبور از چهارراه‌ها، ساماندهی خیابان‌های اصلی و پرتردد، جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین به داخل شهر و هدایت مسیر آن‌ها به سمت کمربندی، ساماندهی سرعت‌گیر‌ها و دوربرگردان‌ها در خیابان‌های اصلی از عوامل کاهش آمار تصادفات و حوادث ترافیکی است.

وی افزود: ایجاد نظم عمومی یکی از وظایف اصلی پلیس محسوب می‌شود که این مهم بدون همکاری مردم با دستگاه‌های نظارتی میسر نخواهد شد، شهروندان با رعایت قانون نقش بسزایی در رفع مشکلات ترافیکی دارند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.