بازدید سایت : ۱۸۵۰۰
| کد خبر ۲۷۶۰۴
کپی شد
عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ مجلس به وزیر راه مهلت داد / زمان ارائه گزارش سازمان هواپیمایی به کمیسیون عمران درباره سقوط ایران۱۴۰

◄ مجلس به وزیر راه مهلت داد / زمان ارائه گزارش سازمان هواپیمایی به کمیسیون عمران درباره سقوط ایران۱۴۰
|

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص سقوط آنتونوف 140، بعد از تاسوعا و عاشورا، به کمیسیون عمران ارائه شود.

محمد فیروزی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اظهار کرد: چندین بار از سوی کمیسیون عمران، به وزیر راه و شهرسازی تاکید شده که گزارش نهایی سقوط هواپیما به کمیسیون عمران ارائه شود، اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: قرار است گزارش نهایی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل سقوط آنتونوف 140 در هیات دولت مطرح و گزارش کامل آن به صورت مکتوب به کمیسیون عمران ارائه شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان در خصوص این سانحه از وزیر راه سوال پرسیدند گفت: نمایندگان به وزیر راه مهلت دادند زیرا قرار است گزارش کامل سقوط هواپیما به کمیسیون عمران ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس در هفته جاری درگیر موضوع وزیر پیشنهادی علوم بود، تصریح کرد: امیدواریم پس از تاسوعا و عاشورا، گزارش سازمان هواپیمایی به کمیسیون عمران ارائه شود و پس از بررسی ها و جمع بندی های نهایی، نتیجه برای مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • هوشیار پاسخ

    اگر انتخاب مدیران سازمان هواپیمایی کشوری از روی تجربه و علم صورت گیرد بیشتر مشکلات صنعت هوانوردی حل خواهد شد. اکثر مدیران استاندارد پرواز(طراحی و ساخت - آموزش و پژوهش - عملیات و قابلیت پرواز و معاونت استاندارد پرواز) دارای کفایت علمی و تجربی نیستند. ضعف این عوامل باعثبروز خیلی از مشکلات در صنعت گردیده است.

  • پاسخ

    دانش هوانوردی وقتی با علم و تجربه مدیریت همراه باشد، تاثییر گذار خواهد بود. افرادی از این جنس را سالهاست تربیت نکردیم …مدیران فعلی زحمت میکشند ولی به صرف اخذ فوق لیسانس مدیریت، شرایط مدیر بودن فراهم نمی شود. صنعت هوانوردی کشور ما از هر منظر نیازمند تحول اساسی است. شاید مهمترین، سخت ترین و پر هزینه ترین کار، حاکم شدن فرهنگ ایمنی در هوانوردی است.