| کد خبر: 242606 |

یک کشته و ۱۰ مصدوم در حوادث رانندگی ساوه

شامگاه یکشنبه ۲ تصادف در جاده‌های ساوه منجر به مصدومیت ۱۰ تن از سرنشینان شد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: شامگاه یکشنبه ۲ تصادف در جاده‌های ساوه منجر به مصدومیت ۱۰ تن از سرنشینان شد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهرام صیدی گفت: واحد ارتباطات و هدایت عملیات مرکز اورژانس ساوه شامگاه یکشنبه گزارشی از برخورد یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران یکی از شرکت های تولیدی شهر صنعتی کاوه با تریلر را دریافت کرد.

وی بیان کرد: چهار تیم عملیاتی اورژانس شامل شهر صنعتی کاوه، ۲ تیم شهری شماره ۳، شهری شماره ۱ و تیم امدادی هلال احمر رنگرز بلافاصله‌ برای امدادرسانی به محل حادثه فراخوان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: در این حادثه ترافیکی ۶ تن دچار مصدومیت شدند که بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

صیدی گفت: در حادثه دوم واحد ارتباطات این مرکز گزارشی از برخورد یک دستگاه پراید با پژو ۲۰۶ در جاده «نورعلی بیگ» دریافت کرد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلجرد، شهری شماره ۱ و غرق آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ترافیکی چهار تن مصدوم شده بودند که بعد از دریافت درمان پیش بیمارستانی برای تکمیل فرآیند درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند و یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه جان خود را از دست داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.