| کد خبر: 184905 |

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود:

سوانح رانندگی در شرق استان سمنان ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت

در مجموع این حوادث ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

تین نیوز

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰ سانحه رانندگی در شرق استان سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، ناصر سلمان پور ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰ سانحه ترافیکی در شرق استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد پنج حادثه شهری هفت مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی و بیمارستان امام حسین شاهرود انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج حادثه جاده‌ای نیز در محورهای مواصلاتی شرق استان به وقوع پیوسته است، اضافه کرد: این حوادث نیز ۱۳ مصدوم داشت که ۹ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل و چهار نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این واحد یک مورد اورژانس هوایی نیز انجام داده است، ابراز داشت: در این مأموریت کودکی از روستای طرود به دلیل خوردن نفت مسموم و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برای اقدام فوری درمانی انتقال یافت.

سلمان پور با بیان اینکه در مجموع ۷۰ مأموریت در شرق استان سمنان صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۷ مورد حادثه جاده‌ای و ۴۳ مورد اتفاقات شهری را شامل می‌شود که اورژانس به همه این موارد امدادرسانی کرده است.

وی بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۰ نفر به دو ایستگاه سلامت شاهرود مراجعه کردند، اضافه کرد: اورژانس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.