| کد خبر: 179421 |

◄ تأثیر توسعه دوربین‌های ترافیکی بر کاهش سوانح رانندگی

کاهش تصادفات در بسیاری از کشورهای دنیا به‌دلیل توجه به حمل‌ونقل عمومی و همچنین نصب دوربین بوده است که امیدواریم با همکاری شهرداری قم دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر فعال شود و بتوانیم از آن‌ها در جهت مثبت استفاده کنیم.

تین نیوز

سرهنگ علی‌حسن قیصری، سرپرست پلیس‌راهور استان قم تأکید کرد: برای کاهش تصادفات در قم باید دوربین‌های نظارتی افزایش یابد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ قیصری غروب سه‌شنبه در جلسه شورای مدیریت ترافیک استان قم که در استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه پلیس با همکاری شهرداری درصدد است تا نقاط حادثه‌خیز را برطرف کند، افزود: اکثر فوتی تصادفات یعنی چهار تصادف فوتی در بلوار آیت‌الله بروجردی بوده است که برای جلوگیری از آن نصب دوربین در این بلوار در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست پلیس‌راهور استان قم بیان کرد: متأسفانه ایستگاه‌های پلیس در سطح شهر قم برای قبل از انقلاب و اکثراً به‌صورت کانکس هستند درحالی‌که در استان‌های دیگر به‌ویژه کلان‌شهرها باوجوداینکه مسافران زیادی ندارند؛ اما دارای ایستگاه‌های مجهزی هستند، همچنین استان ازنظر نیروی موتوری نیز ضعیف است.

او با اشاره به کاهش چهاردرصدی تصادفات در قم افزود: سال گذشته پنج هزار و ۴۵۲ تصادف داشتیم؛ اما امسال پنج هزار و ۲۵۹ فقره تصادف رخ‌داده است.

سرهنگ قیصری اظهارکرد: کاهش تصادفات در برخی از کشورهای دنیا به‌دلیل توجه به حمل‌ونقل عمومی و همچنین نصب دوربین بوده است که امیدواریم با همکاری شهرداری دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر فعال شود و بتوانیم از آن‌ها در جهت مثبت استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.