| کد خبر: 184241 |

کاهش سوانح رانندگی در جاده های سمنان با نظم پذیری

سوانح رانندگی در جاده های سمنان با نظم پذیری کاهش می یابد.

تین نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نظم پذیری و افزایش همدلی و هم افزایی دستگاه های امدادی و خدمات رسان به کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان در نوروز 98 می انجامد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، حبیب اله خجسته پور در آیین آغاز رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز 98 در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: برای خدمت رسانی به مسافران و زائران حرم رضوی(ع) در سمنان تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی در نوروز 98 آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نظم پذیری یکی از شاخص های موثر در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی اصولی و حضور همه جانبه در محورهای ارتباطی سمنان می توان سفر خوشی را برای مسافران نوروزی رقم زد.

خجسته پور اضافه کرد: جاده های ارتباطی استان یکی از طولانی ترین جاده های کشور با ویژگی های خاص است که خدمت رسانی به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پاداش معنوی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی و امدادی استان در نوروز دور از خانواده های خود خواهند بود که این خدمت صادقانه در نزد خداوند بدون پاداش نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، رزمایش نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند امسال تا 18 فروردین 98 اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.