| کد خبر: 219516 |

توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین اقدامات شورای شهر پنجم است

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی، لغو مصوبه برج باغ‌ها و دیگر موارد بخشی از اقدامات شورای پنجم است.

تین نیوز

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی، لغو مصوبه برج باغ‌ها و دیگر موارد بخشی از اقدامات شورای پنجم است.

به گزارش تین نیوز از مهر، سید محمود میرلوحی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا و در نطق پیش از دستور خود گفت: چهل ماه از تاریخ ۲۹ اردیبهشت یعنی روز مشارکت حداکثری مردم ایران و ریختن ۴۲ ملیون رأی به صندوق آرا سپری شد.

وی ادامه داد: در نطق‌های پیشین از وفاداری به میثاق مردم و شعارها و برنامه‌ای که شورا به مردم تقدیم کرد، تغییرات و کارهایی که به عنوان اولویت مطرح شد و قول‌هایی که در خصوص توقف برخی رویه‌ها در رفتار با طرح تفصیلی و باغات و نحوه تأمین و مصرف منابع داده شد، سخن گفتیم.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا افزود: تاکید مستمر بر قانون‌مداری، تکیه و تاکید بر کار کارشناسی و احترام و اهتمام نسبت به خرد جمعی و اجتناب از انحصارگرایی و ایجاد فضای گفت‌وگو و مشارکت شهروندان در اداره شهر، رفتار مسئولانه با مصالح و منافع ملی و جذب حداکثری و دفع حداقلی و رویکرد ایران برای همه ایرانیان و تهران شهری برای همه، حفظ و بهبود مناسبات با سایر ارکان حاکمیت و قوای سه‌گانه، آمایش منطقه‌ای و اهمیت فعالیت مؤثر شورایاری‌ها و نقد شیوه‌های ناکارآمد گذشته و از ضرورت بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ها بارها سخن گفته شده و از همین روی امروز می‌توان گفت شهر تهران دارای برنامه می‌باشد.

میرلوحی تصریح کرد: توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی، لغو مصوبه برج باغ‌ها، توجه به انتظارات محله‌ها و تخصیص بیش از دو هزار میلیارد تومان به پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای، شفافیت، سازمان شیشه‌ای، جامعیت و پویایی در مقررات مربوط به تعارض منافع، انتشار اطلاعات صدور پروانه و حقوق و استخدام‌ها، حاکمیت قانون، افزایش سهم منابع پایدار در بودجه و تلاش در جهت حفظ دارایی‌ها و ایجاد ارزش افزوده، موضوعاتی بودند که در سرلوحه و مهم‌ترین اقدامات شورای پنجم قرار داشته و مرتباً تکرار گشت تا به مرحله اجرا برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.