| کد خبر: 212500 |

ماجرای اعتراض صبح امروز رانندگان اتوبوس چه بود؟

صبح امروز تعدادی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی با نصب برچسب‌هایی بر شیشه اتوبوس خود از رئیس قوه قضاییه خواستند که پیگیر مشکل تأخیر در پرداخت حقوق آن‌ها باشد.

تین نیوز

صبح امروز تعدادی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی با نصب برچسب‌هایی بر شیشه اتوبوس خود از رئیس قوه قضاییه خواستند که پیگیر مشکل تأخیر در پرداخت حقوق آن‌ها باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز تصاویری در فضای مجازی دست به دست شد که حکایت از این داشت تعدادی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به نصب تصاویری بر روی شیشه‌های اتوبوس اقدام کردند و در آن از رئیس قوه قضاییه خواستند پیگیر حل مشکلات آن‌ها باشد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علت اعتراض صبح امروز رانندگان ناوگان اتوبوسرانی گفت: ماجرای اعتراض صبح امروز رانندگان ناوگان اتوبوسرانی مربوط به تأخیر در پرداخت حقوق آن‌ها از سوی یکی از شرکت‌های بخش خصوصی بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ادامه داد: پس از وصول اولین گزارش از تأخیر در پرداخت حقوق رانندگان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی، دستور رسیدگی به موضوع صادر شد و قرار بر این شد که جلسه‌ای در کمیته رسیدگی به تخلفات برگزار شود.

ترفع ادامه داد: پس از بررسی موضوع برچسب‌های نصب شده بر روی شیشه اتوبوس جمع آوری شد و در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر مشکل تأخیر حقوق رانندگان حل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.