| کد خبر: 206845 |

اتوبوس‌های تهران ۴ بار در روز ضدعفونی می‌شوند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همه اتوبوس‌های فعال و مشغول در سطح پایتخت حداقل ضدعفونی آنها 4 بار در روز مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همه اتوبوس‌های فعال و مشغول در سطح پایتخت حداقل ضدعفونی آنها 4 بار در روز مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  در پاسخ به مطالبه برخی از مخاطبان فارس من مبنی بر اینکه چرا به ضدعفونی کردن اتوبوس‌های تهران توجه نمی‌شود، اظهار داشت: ضدعفونی کردن لزوما به معنای تمیز کردن اتوبوس نیست. چون این عملیات با پارچه و مواد لازم برای گندزدایی با حداقل آب انجام میشود. 

وی با اشاره به اینکه من نظارت‌های لازم را در این زمینه دارم و سرکشی‌های بدون هماهنگی در نقاط مختلف انجام می‌گیرد، گفت: از ضدعفونی کردن اتوبوسها نباید انتظار نو شدن آن را داشته باشیم. ضدعفونی با دستمال و از طریق مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌گیرد که در ظاهر ممکن است چیزی را نشان ندهد.

ترفع ادامه داد: همه اتوبوس‌های فعال و مشغول در سطح پایتخت حداقل ضدعفونی آنها 4 بار در روز مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است که این مسأله هر چند سخت است ولی کار بزرگی محسوب شده و سلامتی مردم مدنظر ما است. 

وی اعلام کرد: در ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها از جوهرنمک استفاده نمی‌کنیم چرا که جوهر نمک فرمول شیمیایی اسیدی دارد و علاوه بر اینکه سلامتی شهروندان و رانندگان را به خطر می‌اندازد سبب آسیب به اتوبوس هم می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: در مورد ضدعفونی کردن اتوبوس‌های خصوصی برخی از آنها پیمانکار مسؤولیتش را بر عهده گرفته و برخی دیگر را ما خودمان پیمانکار گرفته‌ایم و گفته‌ایم که بودجه ضدعفونی کردن را به آنها می‌پردازیم چرا که سلامت مردم در اولویت ما قرار دارد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.