| کد خبر: 188053 |

افزایش 34درصدی کرایه تاکسی در ارومیه

شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی ها به زودی با هدف کمک به معیشت تاکسیرانان، 34 درصد افزایش می یابد و امیدواریم با همراهی نهادهای نظارتی و مردم، این امر عملیاتی شود.

تین نیوز

شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی ها به زودی با هدف کمک به معیشت تاکسیرانان، 34 درصد افزایش می یابد و امیدواریم با همراهی نهادهای نظارتی و مردم، این امر عملیاتی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد حضرت پور افزود: با وجود اینکه افزایش کرایه تاکسی بیش از 20 درصد کارشناسی نیست ولی با توجه به شرایط سخت رانندگان در شرایط اقتصادی امروز، افزایش 34 درصدی پیشنهاد شده است.

وی بیان کرد: شهروندان ارومیه ای هم به این امر به صورت حمایتی نگاه کنند زیرا این تصمیم می تواند در افزایش انگیزه تاکسیرانان و کاهش مشکلات معیشتی آنان موثر باشد.

وی اضافه کرد: در مورد این افزایش به زودی تصمیم گیری نهایی می شود تا زمینه رضایت بیش از پیش رانندگان تاکسی فراهم شود.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به تداوم اجرای طرح آسفالت معابر این شهر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات آسفالت در مناطق محرومی نظیر خیابان حکیم نظامی در حال اجراست و در مناطق دیگری به ویژه مسکن مهر «طرزیلو» نیز اکیپ های شهرداری آماده اجرای آسفالت هستند.

حضرت پور ادامه داد: با توجه به گسترده بودن شهر و نبود امکان گشت زنی اکیپ های آسفالت، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله و همچنین آسفالت کوچه ها با سامانه 137 ارتباط برقرار کرده و موارد را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا رانندگان تاکسی در ارومیه نسبت به افزایش هزینه ها و اجرایی نشدن طرح افزایش کرایه ها نارضایتی دارند و در برخی موارد نیز مطالبه های صنفی خود را ابراز کرده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.