| کد خبر: 186464 |

◄ خدمات تاکسی‌رانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

300 دستگاه تاکسی ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر در مصلی تهران مسئولیت جابه‌جایی مسافران را از مصلی به اقصی نقاط شهر تهران بر عهده دارند.

تین نیوز

300 دستگاه تاکسی ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر در مصلی تهران مسئولیت جابه‌جایی مسافران را از مصلی به اقصی نقاط شهر تهران بر عهده دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی از آمادگی کامل این سازمان برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 4 الی 14 اردیبهشت ماه خبر داد.

مهدی ابراهیمی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: 5 خط تاکسی در محل مصلی ایجاد شده است که به مقاصد میدان آزادی، میدان صادقیه، میدان صنعت، میدان رسالت، میدان انقلاب و بالعکس، آماده سروس رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد تاکسی های مستقر در این خط بصورت شناور می باشد. به این صورت که در ساعات اوج تقاضا تعداد تاکسی ها بیشتر می شود.

ابراهیمی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی تهران برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب 200 دستگاه تاکسی تلفنی در محل مصلی تهران مستقر کرده است. علاوه بر این یک ایستگاه ویژه دیگر در برای بخش شمالی نمایشگاه بین المللی کتاب نیز برپا شده است که با تعداد 20 دستگاه ون، بصورت کاملا رایگان بازدیدکنندگان را از ایستگاه مترو به درب ورودی نمایشگاه جابجا می کنند.

معاون نظارت و امورمناطق سازمان همچنین از استقرار ایستگاه ویژه تاکسی بانوان و همینطور تاکسی های اینترنتی کارپینو و کابین برای جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

ابراهیمی با اشاره به برای برقراری نظم و خدمت رسانی بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خاطر نشان کرد: 10 واحد گشت کنترل و نظارت مستقر کرده ایم تا بر عملکرد تاکسیران ها در این چند روز نظارت داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.