| کد خبر: 185640 |

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها؛

◄ ضرورت ارزیابی عملکرد نارسایی‌ها و کمبودها در مناطق سیل زده کشور

در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل تلاش خواهد شد تا که به‌عنوان کمیسیون فرعی در سرفصل بودجه، پیشنهادات به صورت کامل و جامع در جلسه آینده به کمیسیون اصلی برنامه و بودجه ارائه شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها از ضرورت ارزیابی عملکرد نارسایی‌ها و کمبودها در مناطق سیل زده کشور درکمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناصر عبدی‌آذر با اشاره به طرح بودجه سال 98 شورای عالی استان‌ها، تصریح کرد: باید با شفافیت سرفصل بودجه را مشخص کرد تا با استفاده بهینه بتوان بیش‌ترین خروجی را ارائه کرد.

وی در ادامه سخنان خود به این نکته نیز اشاره کرد که، طرح بودجه سال 98 شورای عالی استان‌ها دراین جلسه مورد بررسی قرار گرفت و نظر اعضا بر این قرار گرفت که بودجه‌ای که در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار می‌گیرد باید صرف تمامی اعضای جامعه شورایی در میان گذاشته شود شود.

عبدی‌آذر با تاکید بر این موضوع که، در بررسی هایی که در این کمیسیون در طرح فوق صورت گرفت این نتیجه حاصل شد که باید برخی هزینه‌ها را مدیریت کرد، افزود: برای دست یافتن به این موضوع مهم باید در بودجه شفافیت کامل وجود داشته باشد  به همین خاطر  بایست بودجه مصوب شده مدون و سرفصل دار در دست باشد تا متوجه شویم شورای عالی استان‌ها در این خصوص عملکرد قابل قبولی داشته‌ است یا در فعالیت خود انحراف وجود داشته است.

به گفته عضو شورای عالی استان‌ها، در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل تلاش خواهد شد تا که به‌عنوان کمیسیون فرعی در سرفصل بودجه، پیشنهادات به صورت کامل و جامع در جلسه آتی به کمیسیون اصلی برنامه و بودجه ارائه شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استانها با اشاره به طرح ارزیابی عملکرد نارسایی ها و کمبودها در مناطق سیل زده کشور در بازدید میدانی، خاطرنشان کرد: با توجه مردم نهاد بودن شوراها و شهرداری‌ها، شناسائی نیاز مناطق سیل زده برای این دو بخش ملموس‌تر بوده و نیاز سنجی با سهولت بیش‌تری انجام بگیرد. لذا شورای عالی استان‌ها درصدد است تا از نزدیک به مسائل و مشکلات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.