| کد خبر: 183219 |

◄ تمامی بندهای مربوط به فیلتر دوده از برنامه سوم حذف شد

تمامی بندهای مربوط به فیلتر جاذب دوده از برنامه سوم حذف شده است

تین نیوز

دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: تمامی بندهای مربوط به فیلتر جاذب دوده از برنامه سوم حذف شده است

به گزارش تین‌نیوز، به نقل از کمیسیون حمل‌ونقل شورا، محمد علی کرونی با بیان این‌که تمامی بندهای مربوط به فیلتر جاذب دوده از برنامه سوم حذف شده است. گفت : بر چه مبنایی اعلام می‌کنند خرید 700 فیلتر جذب دوده در دستور کار قرار دارد. اگر برنامه 5 ساله قرار است به‌عنوان سندی راهبردی مبنای فعالیت‌های شهرداری طی5 سال آینده باشد طرح این موضوعات که ناقض مصوبات شوراست نشان از عدم توجه به برنامه و اهداف تعیین شده در آن است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که،  این‌گونه اطلاعات قاعدتا از سوی معاونت‌های مربوطه در اختیار شهردار قرار می‌گیرد و گویا قرار است معاونت حمل‌ونقل تنها برمبنای نظرات شخصی عمل کند، افزود: عدم التزام به برنامه و بودجه که مصادیق آن در همین مورد فیلتر دوده و عدم ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای مشهود است و بارها  توسط اعضای کمیسیون حمل‌ونقل تذکر داده شده و امیدواریم در سال جدید سرلوحه فعالیت‌های معاونت حمل‌ونقل قرار بگیرد.

دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان این‌که ارائه مستندات کافی از سوی کمیسیون حمل‌ونقل در اثبات ناکارآمدی نصب فیلترهای دوده و هدررفت هزینه از محل منابع درآمدی شهرداری برای این موضوع، باعث شد در جریان بررسی برنامه سوم بندهای مرتبط با خرید و نصب فیلتر دوده برروی اتوبوس‌های فرسوده مورد تصویب شورای شهر تهران قرار نگیرد، گفت : اولویت با خرید ناوگان نو است و حتی استعلام از کارخانه سازنده اتوبوس‌های شهری به‌منظور نصب فیلترهای دوده برروی ناوگان فرسوده به علت عدم سازگاری مشخصات فنی موتور و فیلتر و بالا بردن استهلاک موتور، منجر به عدم تداوم استفاده از این فیلترها از سوی رانندگان خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.