| کد خبر: 177294 |

◄ سه چهره جدید در شورای فنی شهرداری تهران

چگونگی اجرای مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای معابر اصلی و فرعی سطح شهر تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری هفتادمین جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل با موضوع بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژ‌ه‌های عمرانی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشین حبیب‌زاده با اشاره به این نکته که معرفی سامانه جامع نظارتی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در این جلسه انجام شد، اظهار کرد: این سامانه بر گسترش و نوسازی حمل‌ونقل عمومی تاکید دارد.

وی با بیان این مطلب که بررسی لایحه اصلاحیه مصوبات تعیین نرخ ورودیه و حق توقف پارکینگ‌های عمومی شهر تهران و تعیین نرخ توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای، از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد، افزود: چگونگی اجرای مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای معابر اصلی و فرعی سطح شهر تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حبیب‌زاده تاکید کرد: بررسی لایحه معرفی آقایان علی اکبر ترکان، محمدعلی پنجه فولادگران، مهدی تفضلی جهت عضویت در شورای فنی  شهرداری تهران به این کمیسیون معرفی شدند که امید می‌رود در توسعه و نوسازی وسایل حمل‌ونقل عمومی همراهی خوبی با شورا و شهرداری داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری پیرامون تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نیز در این جلسه مورد بررسی و دقت نظر اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.