| کد خبر: 152093 |

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین 96 که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال نزدیک به 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران به پایانه‌های مرزی منتقل خواهند شد تا نسبت به جابجایی زائران و ارائه خدمات به آنان اقدام کنند.

وی  با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته از سوی اتوبوسرانی تهران، تصریح کرد: به طور متوسط در طرح اربعین سال گذشته اتوبوس‌های ما بیش از 250 هزار نفر را در هر روز جابجا کرده و در مجموع بیش از دو میلیون و 762 هزار زائر جابجا شدند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی‌های لازم برای جابجایی زائران انجام شده، گفت: اقدامی که امسال انجام داده‌ایم این است که زمانبندی رفت و برگشت اتوبوس‌ها را با مسیرهایشان مشخص کردیم.

ایشان  با اشاره به اینکه شهرداری‌های تهران، مشهد و البرز، اتوبوس‌های خارج از مرز را برای جابجایی زائران تأمین می‌کنند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم میان این سه نهاد انجام شده و مسیرها برای تردد اتوبوس‌ها نیز مشخص شده است.

به گفته ایشان، 200 دستگاه تریلی و کامیون نیز از سوی شهرداری به مناطق مرزی اعزام خواهند شد و امسال نیز برنامه ریزی های لازم جهت سوخت رسانی انجام میگیرد.

پیمان سنندجی  با اشاره به درخواست‌ها برای حمل مسافر و زائران از تهران به مناطق مرزی با اتوبوس‌های شرکت واحد نیز گفت: طبق قانون ما اجازه نداریم که با اتوبوس‌های درون شهری مسافران را جابجا کنیم اما درخواست‌های زیادی وجود دارد که از پلیس می‌خواهم در این زمینه چاره اندیشی کند چرا که اتوبوس‌های ما عملا امکان جابجایی مسافر برون شهری را ندارند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مرز خسروی گفت: عمده اتوبوس‌های ما تا سال گذشته به مرز مهران می‌رفتند اما امسال تعدادی اتوبوس را نیز برای مرز خسروی پیش بینی کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.