| کد خبر: 83938 |

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده چالوس - کرج

تین نیوز | سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس از اختصاص حدود 200 میلیارد ریال برای انجام روکش آسفالت جاده چالوس - کرج (کندوان ) خبرداد.

حدود 78 کیلومتر از طول مسیر حدود 160 کیلومتری جاده سخت گذر و پرتردد کوهستانی چالوس - کرج مربوط به حوزه استحفاظی چالوس است.

زمان اکبرپور طاهر روز دوشنبه گفت : با صرف این میزان اعتبارملی حدود 78 کیلومتر از طول این مسیرارتباطی با به کارگیری چهار پیمانکار روکش آسفالت آن از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی افزود : هماهنگی لازم برای پیشگیری از اختلال در رفت و آمد خودروها به هنگام اجرای این طرح با مسئولان ذیربط صورت گرفته و خوشبختانه دراین حوزه مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست اداره راه وشهرسازی چالوس وضعیت کنونی سطح این جاده را به علت بارش های پیوسته برف سنگین و درپی آن انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی بسیار نامطلوب دانست و گفت که شکستگی سطح آسفالت و نیز وجود دست اندازها گاهی اوقات سبب شده تا شاهد وقوع سوانح رانندگی در این جاده باشیم.

اکبرپورطاهر ابراز امیدواری کرد که درصورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی بتوانیم این طرح را تا نیمه نخست سال 95 به پایان برسانیم .

جاده چالوس - کرج (کندوان ) به عنوان یکی از کوتاه ترین جاده های اصلی پایتخت کشور به استان های شمالی بویژه غرب مازندران است و با وجود سخت گذر و حادثه خیزی آن اما به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی منحصربفرد درتمامی فصول بویژه نیمه نخست سال شاهد تردد مسافران ، گردشگران داخلی و خارجی است.

براساس آخرین آمار منتشره از سامانه تردد شمار اداره کل پایانه های حمل و نقل جاده ای غرب مازندران در ایام نوروز امسال به طور میانگین هر روز عبور حدود 20 هزار خودرو از این مسیر ثبت شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.