| کد خبر: 45978 |

بیش از ۸ پروژه عمرانی در راه های ارتباطی گنبدکاووس اجرا شده است

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: علی رغم كمبود و نبود منابع مالی مورد نیاز و برای انجام تعهدات و با پیگیری های مستمر مقامات ارشد استان، نمایندگان مجلس و مسوولان اداره كل، حدود 80 میلیارد ریال برای اجرای بیش از 8 پروژه عمرانی در راه های ارتباطی شهرستان گنبدكاووس طی سال های 93-92 اجرا شد.
به گزارش تین نیوز از  اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان،علی بخش رستمی در پاسخ به اظهارات مردمی مبنی بر رسیدگی به وضعیت راه های شهرستان گنبدكاووس در برخی از روزنامه های كثیرالانتشار، افزود: روكش آسفالت محور گنبد – كلاله (بایلر) از سمت گنبد به سمت كلاله به طول 5/23 كیلومتر با 22 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از جمله این پروژه هاست.

به گفته رستمی، روكش آسفالت محور گنبد- آزادشهر و محور ارتباطی گنبد – اینچه برون نیز، از پرو‍ژه های دیگری است كه با توجه به ابلاغ اعتبار در سال های آتی به اجرا درخواهند آمد.

به گفته وی، 24 هزار و 500 مترمربع مرمت و لكه گیری هندسی و 2.5 كیلومتر آسفالت رگلاژی (آسفالت حفاظتی) و همچنین حدود 13 كیلومتر روكش آسفالت با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل منابع توازن منطقه ای استانی و تخصیص 525 تن قیر از وزارتخانه در محور روستایی آق آباد- حاجی قوشان اجرا شده است.
رستمی افزود: مرمت و آسفالت رگلاژی حدود 2.8 كیلومتر و روكش آسفالت 12 كیلومتر از محور روستایی گدم آباد – سلمان فارسی با اعتبار 10 میلیارد ریال و تخصیص 423 تن قیر، از دیگر پروژه های اجرا شده در این شهرستان می باشد.

وی اضافه كرد: تكمیل عملیات پل داشلی – كروكلی با اعتبار 400 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت هشت كیلومتر از محور روستایی قره دانگ با اعتبار 10 میلیارد ریال، تكمیل زیرسازی 17.5 كیلومتر از محور روستایی بیشك تپه، آراقویی و قره كسلخه با اعتبار 12 میلیارد و 300 میلیون ریال و تثبیت خاك و آسفالت 25 كیلومتر از محور روستایی امان گل تپه – ماسانكوب از پروژه های دیگر در حوزه شهـرستان گنبدكاووس است كه پیمانكار آنها مشخص و عملیات اجرایی آنها در سال آتی شروع خواهد شد.

رستمی توضیح داد: به دلیل وضعیت نامناسب خاك بستر و طولانی بودن فاصله حمل مسیر مصالح شكسته مقرر شده زیرسازی این پروژه ها در قالب تثبیت با آهك با دستگاههای مكانیزه و اجرای دو لایه آسفالت سطحی با تامین قیر مورد نیاز از سوی معاونت راه های روستایی وزارت راه و شهرسازی بصورت رایگان اجرا شود.
وی ادامه داد: در سال آتی نیز، پروژه های دیگری با توجه به ابلاغ اعتبار، اجرا خواهند شد.
شهرستان گنبدكاووس با 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.