| کد خبر: 27209 |

توزیع دویست و پنجاه عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران شهر دلند از توابع شهرستان رامیان

تین نیوز | اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گردهمایی آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد موتورسواران و عابرین پیاده را با حضور مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان،فرمانداری رامیان،پلیس راه آزادشهر- رامیان، شهرداری  وشورای شهر دلند و همكاری و برخی مقامات محلی در شهر دلند از توابع شهرستان رامیان اجرا كرد.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان؛  مهدی میقانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های گلستان در این مراسم اظهار داشت: هفدهمین مرحله از طرح آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی موتورسواران و عابرین در سال93 را به منظورارتقاء فرهنگ ترافیكی و ایمنی عبور و مرور این دو گروه آسیب پذیر در شهر دلند برگزار نمودیم.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان افزود: درآستانه  دهه ایمنی راهها و مسئولیت های ما  قرار داریم كه این نامگذاری برای حدفاصل 14 لغایت 25 آبان به ثبت رسیده است اما گفتنی است كه ارتقاء سطح آگاهی عمومی و ترافیكی موتورسواران و عابرین پیاده از اصلی ترین دغدغه های اداره كل حمل و نقل و پایانه ها محسوب شده و در این راستا شهر دلند از توابع شهرستان رامیان برای اجرای هفدهمین همایش آموزشی انتخاب شده كه بنا داریم در این آیین علاوه بر إهداء دویست و پنجاه عدد كلاه ایمنی به موتورسواران حاضر بر رعایت نكات ایمنی و جلب مشاركت مردم در اجرای قوانین و مقررات تأكید نماییم. 

میقانی اظهار داشت: اجرای این طرح در كاهش حوادث و تلفات جاده ای بسیار مهم و تأثیر گذار بوده و موجب آشنایی موتورسواران و عابرین پیاده با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و افزایش اطلاعات ترافیكی آنان می شود. 

وی در پایان گفت: ما با همكاری پلیس راه، فرمانداری و بخشداری ها این كارگاههای آموزشی را در روستاها و نقاط مختلف استان برگزار نموده و در سال جاری نیز این اقدامات فرهنگی آموزشی با إهداء اقلام ایمنی من جمله كلاه ایمنی، توزیع بروشور، اجرای برنامه نمایشی، رفع نقص فنی و روشنایی و ... بین موتورسواران و حاضرین تداوم خواهد داشت.                                               

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.