| کد خبر: 226791 |

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و تردد روان در محورهای شمال

مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت و محورهای فیروزکوه و هراز روان است، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت و محورهای فیروزکوه و هراز روان است، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* جاده چالوس امروز هم تا ساعت 17 مسدود است

وی یادآور شد: محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن تا روز 12 اسفند ماه 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر 5 تا 15 مسدوداست و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و تردد روان در جاده های شمال

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال، آزادراه قزوین - رشت و محورهای فیروزکوه و هراز روان است.

آشوری همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* بارش در جاده های پنج استان

وی در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: در حال حاضر در محور فیروزکوه بارش باران داریم و محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، سمنان و مازندران خبر داد.

* انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر

آشوری یادآور شد: در حال حاضر جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور گنج نامه-تویسرکان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

وی اظهار کرد: همچنین محور شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی شمشک-دیزین و محور سروآباد-پاوه، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 * کمترین تردد جاده ای در شبانه‌روز گذشته‌ بین ساعات 3 تا 4 صبح

مدیر مرکز مدیریت راه ها اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2300 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* ثبت 209 هزار تردد در آزادراه ‌کرج-تهران-کرج در یک شبانه روز

آشوری گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 107 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 102 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 97 هزار تردد ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.