| کد خبر: 209252 |

فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری ترددها را ۶۸ درصد کاهش داد

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در گام نخست فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، تعداد ترددهای ورودی به استان از هشتم تا ۲۳ فروردین ۶۸ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در گام نخست فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، تعداد ترددهای ورودی به استان از هشتم تا ۲۳ فروردین ۶۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شهرام ندیمی تعداد ترددهای ورودی به استان در مرحله نخست فاصله‌گذاری اجتماعی را ۱۹۹ هزار و ۱۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۶۲۸ هزار و ۹۵۴ مورد بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ هزار و ۴۴۱ تردد خروجی در استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۱.۸ درصد کاهش داشت.

ندیمی، به کاهش ۴۸ درصدی مجموع ترددهای این استان نیز  اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۳ فروردین در مجموع ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت، در حالی‌ که این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۳۲۸ تردد بود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، پرترددترین محورهای ارتباطی استان را، شهرکرد به فرخشهر و سورشجان به شهرکرد اعلام کرد و افزود: محورهای دشتک به مسجدسلیمان و بن به داران نیز کم‌ترددترین محورهای ارتباطی استان در این مدت بود.

طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، برگزاری نشدن اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ماه اجرا شد و از ۲۳ فروردین مرحله دوم فاصله‌گذاری هوشمند آغاز شده است.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.